ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Booking: Έχει αφήσει όλους τους ξενοδόχους του κόσμου απλήρωτους

Για τεχνικό πρόβλημα κάνει λόγο η Booking.

Μαρία Καραμάνου

Η Booking.com ανακοίνωσε ότι έχει αυξημένα έσοδα, αλλά υπάρχουν αναφορές ότι ορισμένοι συνεργάτες της δεν έχουν λάβει πληρωμές εδώ και πολλούς μήνες. Το πρόβλημα με τους συνεργάτες που δεν έχουν λάβει πληρωμές είναι ευρέως διαδεδομένο σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ταϊλάνδης, της Ινδονησίας και της Ευρώπης. Πολλοί ξενοδόχοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους σε κοινότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνήθως, όταν ένας πελάτης κάνει κράτηση μέσω της Booking.com και πληρώνει προκαταβολικά, το site λαμβάνει την πληρωμή και τη μεταβιβάζει στον πάροχο του ξενοδοχείου, αφαιρώντας μόνο την προμήθεια που τηρεί.

Αν και η Booking.com συνεχίζει να λαμβάνει πληρωμές από τους πελάτες, δεν μεταβιβάζει πάντα το οφειλόμενο ποσό στους ξενοδόχους και άλλους συνεργάτες της. Αυτό το ζήτημα έχει δημιουργήσει ανησυχίες και απογοήτευση.

Τον Αύγουστο, η Booking Holdings ανακοίνωσε συνολικά έσοδα ύψους 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 27% και 51% αντίστοιχα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Glenn Fogel, αναφέρθηκε θετικά στις επιδόσεις, αναφέροντας ότι οι διανυκτερεύσεις και οι κρατήσεις υπερέβηκαν τις προσδοκίες τους, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης.

Ο Loren Infeld διαχειρίζεται ξενώνες στο Koh Phangan της Ταϊλάνδης εδώ και 20 χρόνια. Η Booking.com σταμάτησε να μεταβιβάζει πληρωμές στον Infeld για έναν από τους ξενώνες του στα μέσα Απριλίου. Αρχικά, υπήρξε μια καθυστέρηση στην πληρωμή ενός κομματιού, και στη συνέχεια, όλες οι πληρωμές σταμάτησαν να έρχονται. Επί σειρά μηνών, δεν λάμβανε καμία πληρωμή από την εταιρεία.

Ο Infeld μισθώνει το κτίριο που φιλοξενεί το ξενοδοχείο "Loud: A Full Moon Beach Hotel". Λόγω της διακοπής των πληρωμών από την Booking.com, αναγκάστηκε να καλύψει το ενοίκιο και άλλα έξοδα από τα προσωπικά του χρήματα, μέχρι να εξαντληθούν.

Συνολικά, η Booking.com οφείλει στον Infeld περίπου 3.500 δολάρια, το οποίο αντιπροσωπεύει σημαντικό ποσό για την επιχείρησή του στην Ταϊλάνδη. Εξαιτίας των οφειλόμενων πληρωμών, το ακίνητο κατασχέθηκε από τους ιδιοκτήτες, καθώς δεν μπόρεσε να καλύψει το ενοίκιο. Ο Infeld αντιμετώπισε δυσκολία στο να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε από την Booking.com για να επιλύσει το ζήτημα.

Πολλοί ξενοδόχοι έχουν αντιμετωπίσει δυσκολίες στην επικοινωνία με την Booking.com και έχουν δηλώσει ότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος επικοινωνίας μαζί τους. Αναφέρουν ότι διαδικτυακά η εταιρεία απαιτεί να μιλήσουν με τον οικονομικό ή πιστωτικό έλεγχο, αλλά δεν παρέχει αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση email για επικοινωνία. Αυτό τους αναγκάζει να καλούν ένα κέντρο επικοινωνίας, το οποίο υποβάλλει ένα αίτημα επικοινωνίας με τις αντίστοιχες ομάδες.

Ωστόσο, αυτό το αίτημα λήγει κάθε τέσσερις ημέρες, απαιτώντας ένα νέο τηλεφώνημα για την υποβολή ενός νέου αιτήματος. Πολλοί ξενοδόχοι έχουν δοκιμάσει και άλλους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων της αποστολής μηνυμάτων στο LinkedIn, αποστολή email στον διευθύνοντα σύμβουλο της ομάδας Booking και αναζήτηση μεμονωμένων οικονομικών υπαλλήλων στο διαδίκτυο.

Ο Guardian υπέβαλε μια σειρά ερωτήσεων στην Booking.com σχετικά με το θέμα των αδιέξοδων πληρωμών προς τους παρόχους ξενοδοχείων. Ωστόσο, η εταιρεία αρνήθηκε να παράσχει λεπτομερείς απαντήσεις, αναφέροντας ότι προσπαθεί να υποστηρίξει τους εταίρους της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και κατανοεί τη σημασία της έγκαιρης επεξεργασίας των πληρωμών. Τονίζει επίσης ότι τα σφάλματα του συστήματος που επηρέασαν τις πληρωμές έχουν διορθωθεί και ότι οι συναλλαγές των περισσότερων συνεργατών τους έχουν διεκπεραιωθεί.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X