Με αφορμή τα τρία teasers που κυκλοφόρησαν από τον Givenchy με την Charlotte Rampling και τον Marc Jacobs, μας δημιουργήθηκε μια απορία για το τι ακριβώς σχεδιάζει ο οίκος και η creative director Clare Waight Keller για τη νέα καμπάνια.
Σήμερα ήρθε η απάντηση.
Σε μια καμπάνια που μπλέκει το Παριζιάνικο και το Νεοϋρκέζικο attitude από τα '90s, η Rampling παραδίδει μαθήματα υποκριτικής στον Jacobs. Τα φύλα και τα στυλ μπλέκονται, με τον Jacobs να φορά πιο θυληκά ρούχα και η Rampling πιο αρσενικά, ο κάθε ένας προβάλλοντας το προσωπικό του στυλ. Όλα εξελίσσονται με χιούμορ, όπως όταν η ηθοποιός κρατά ένα τακούνι Givenchy σαν τηλέφωνο και μετά το δίνει στον σχεδιαστή για να μιλήσει.
''Είναι μια γιορτή δύναμης, ευφυίας και μιας έμφυτης αίσθησης κομψότητας'' γράφει ο οίκος μιλώντας για τη νέα καμπάνια. Το βίντεο, γυρισμένο από τον Craig McDean, με την Keller στο art direction, έγινε για την προώθηση της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020, και στοχεύει να γιορτάσει την αίσθηση ελευθερίας.