ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Μακρυμάνικο bodycon φόρεμα και μποτάκια
 

Ο Κορωνοϊός ανέβασε τις πωλήσεις της Corona

Πώς αναπροσαρμόζονται πωλήσεις και διαφημιστικές καμπάνιες των brands στην εποχή της πανδημίας

Της Μαρίας Ηρακλέους

Μία από τις εκπλήξεις από την αρχή της περιόδου της πανδημίας, ήταν η καμπύλη στις πωλήσεις της μπύρας Corona. Ενώ τέλος Φεβρουαρίου καταγράφονταν χαμηλές πωλήσεις της μπύρας, οι οποίες προέκυψαν μετά τον αστικό μύθο ότι η μπύρα Corona σχετίζεται με τον νέο ιό, λίγο αργότερα αυτό άλλαξε. Ωστόσο τα τελευταία στοιχεία πωλήσεων της Nielsen, έδειξαν ότι οι συνολικές πωλήσεις της ιδιοκτήτριας εταιρείας κατέγραψαν αύξηση κατά 39%, και κατά 50% οι πωλήσεις της μπύρας Corona.

Άλλη μια κατηγορία με αλλαγές στις πωλήσεις ήταν το χαρτί τουαλέτας. Στην περίπτωση της εταιρείας Kimberly- clark (Scott και Cottonelle) καταγράφηκε 160% άνοδος στις πωλήσεις για την εβδομάδα της 15ης Μαρτίου. Σημειώθηκε επίσης αύξηση στις πωλήσεις των καθαριστικών προϊόντων ενώ μείωση καταγράφηκε για την ίδια περίοδο στις πωλήσεις καλλυντικών.

Πώς επηρεάζονται τα brands την περίοδο της πανδημίας; Αναπόφευκτα τα πλάνα των εταιρειών αλλάζουν και αναπροσαρμόζονται, όπως επίσης και τα νούμερα των πωλήσεων. Ειδικοί στον χώρο του μάρκετινγκ αναλύουν την νέα σελίδα στις δημόσιες σχέσεις κατά την διάρκεια του Κορωνοϊού. Συνοπτικά, αυτή η περίοδος δεν θεωρείται η κατάλληλη για τις εταιρείες να λανσάρουν καινούργια προϊόντα, εκτός κι αν πρόκειται για προϊόντα που σχετίζονται με την πανδημία. Θα πρέπει επίσης να προτιμήσουν να αξιοποιήσουν επιστήμονες στα διαφημιστικά σποτ, παρά διάσημες προσωπικότητες, ώστε να προσδώσουν στο προϊόν τους περισσότερη αξιοπιστία. Οι διαφημιστικές εταιρείες θα πρέπει επίσης να αναπροσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους και να επενδύσουν ξανά στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Είναι επίσης σημαντικό να διατηρήσουν την επαφή με τους πελάτες τους, να προστατέψουν τους υπαλλήλους τους ενώ οι δράσεις τους να στηρίζουν την κοινότητα τους.

Η Visa αλλάζει τα διαφημιστικά σποτ των Ολυμπιακών

Παράδειγμα της αναπροσαρμογής της διαφημιστικής καμπάνιας είναι η εταιρεία Visa, εκ των μεγαλύτερων χορηγών των Ολυμπιακών αγώνων. Με την αναβολή των Ολυμπιακών αγώνων για το 2021, η Visa, αντιδρώντας με γρήγορα αντανακλαστικά αναπροσάρμοσε την υφιστάμενη καμπάνια των Ολυμπιακών στα δεδομένα της πανδημίας Covid-19.

Συνταγή για σπιτικό burger

Την ίδια ώρα το Burger King προχώρησε σε μια ίσως ριψοκίνδυνη απόφαση. Είναι γνωστό ότι η εταιρεία έκλεισε όλα τα εστιατόρια της στην Γαλλία. Ωστόσο επειδή θέλουν τους πελάτες τους να συνεχίσουν να τρώνε το βασικό τους γεύμα, το Whopper, προχώρησαν σε εκστρατεία ανεβάζοντας οδηγίες παρασκευής στο Twitter για παρασκευή του Whopper de la Quarantine στο σπίτι, ρισκάροντας να χάσει κάποιους πελάτες μετά την καραντίνα που θα συνεχίσουν να το φτιάχνουν από το σπίτι.

Πηγή: Η Καθημερινή 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση