Σε μια είδηση που μοιάζει απόλυτα λογική παρά το εξωφρενικό ποσό, το Netflix φαίνεται πως μόνο φέτος έχει ξεπεράσει κατά πολύ τον ανταγωνισμό του όσον αφορά στα έξοδα για εξασφάλιση παραγωγών. Σύμφωνα με την έρευνα του Ampere Analysis για το Financial Times, υπολογίζεται πως ο τιτάνας του streaming έχει ξοδέψει πάνω από $13 δισεκατομμύρια το 2020 σε ταινίες και παραγωγές. Κατακόρυφη άνοδο από τα $3 δισ. των προηγούμενων χρόνων.
Αυτό οφείλεται κυρίως στα χρήματα που απαιτούνται για εξασφάλιση δικαιωμάτων διάφορων ταινιών του Hollywood και φυσικά στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου. Ο αναλυτής Daniel Gadher προβλέπει πως το ποσό θα αυξηθεί στα $206 δισεκατομμύρια στο σύνολο, που θα καλύπτει νέες παραγωγές, εξασφάλιση δικαιωμάτων και αθλητικά events.
Παρόλο που τα τελευταία χρόνια η πλατφόρμα έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στις δικές του, πρωτότυπες παραγωγές (όπως το ''Stanger Things'' και το ''Cobra Kai'') η μεγαλύτερη πηγή εξόδων αφορά στις ταινίες και τις σειρές άλλων δικτύων που πρέπει να αγοράσει. Γύρω στα $4.4 δισεκατομμύρια από τα $13 δισ. πηγαίνουν στο πρωτότυπο περιεχόμενο, σύμφωνα με την Ampere.
Με το ποσό αυτό, το Netflix ηγείται θεαματικά, με το αντίστοιχο ποσό της Disney να φτάνει τα $11 δισεκατομμύρια και της NBCUniversal τα $9.5 δισεκατομμύρια.