ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Πώς θα αλλάξουν τα ταξίδια μας με αεροπλάνα;

Πώς μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι ταξιδεύει με πλήρη ασφάλεια και πώς ακριβώς θα είναι οι πτήσεις στο μέλλον;

Μετά την καραντίνα πολλοί είναι αυτοί που ανυπομονούν να ταξιδέψουν και πάλι. Υπάρχει όμως και ο φόβος και η ανασφάλεια που νιώθει ο επιβάτης όχι μόνο στο αεροδρόμιο αλλά και το αεροπλάνο.

Πώς μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι ταξιδεύει με πλήρη ασφάλεια και πώς ακριβώς θα είναι οι πτήσεις στο μέλλον;

Σύμφωνα με άρθρο της Deutsche Welle οι μελλοντικές μας πτήσεις πρόκειται να αλλάξουν κατά πολύ αφού οι έλεγχοι στα αεροδρόμια θα είναι περισσότεροι τα αεροπλάνα θα πρέπει να απολυμαινονται μετά από κάθε πτήση, θα ταξιδεύουμε με μάσκες και πιθανόν να υπάρξουν πλεξιγκλάς ανάμεσα στις θέσεις.

Προς το παρόν πάντως πολλές αεροπορικές όπως η Lufthansa, η Eurowings και η Easyjet αφήνουν τις μεσαίες θέσεις κενές πράγμα που εξόργισε τον Michael O'Leary, αφεντικό της Ryanair ο οποίος θεωρεί ότι η κενή θέση στην μέση δεν αποτρέπει την μετάδοση του ιού. «Η άδεια μεσαία θέση στα αεροσκάφη δεν προσφέρει καμιά κοινωνική αποστασιοποίηση, είναι μια χαζή ιδέα, που δεν προσφέρει τίποτα. Εάν υιοθετηθούν τέτοιες αποφάσεις από την Ιρλανδία, τότε είτε θα πληρώσει η κυβέρνηση για την άδεια θέση, είτε απλά δεν πρόκειται να ξαναπετάξουμε»

Ακόμα για αεροπορικές εταιρείες όπως οι Ryanair με χαμηλό κόστος ο χρόνος είναι χρήμα έτσι οι συνεχείς απολυμάνσεις και οι αυστηροί έλεγχοι θα καθυστερούν τα αεροπλάνα πράγμα που μεταφράζεται σε κόστος για την εταιρεία.

 
 
 
 

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι η κενή μεσαία θέση είναι αποτελεσματικό μέτρο προστασίας των επιβατών από τον ιό. Από την άλλη ο κλάδος αεροπλοΐας τονίζει ότι ο αέρας που μπαίνει στις καμπίνες των αεροπλάνων είναι πάρα πολύ καθαρός όπως σε μια χειρουργική αίθουσα λόγω των τελευταίας τεχνολογίας φίλτρων που έχουν τα αεροπλάνα.

Ο Shashank Nigam, επικεφαλής της συμβουλευτικής εταιρείας αεροπλοΐας Simplifying δήλωσε ότι «Είναι κοσμητικού περιεχόμενου, δεν υπάρχει επιστημονικός λόγος να το κάνει κανείς». Και αφού η ψυχολογία των επιβατών παίζει σημαντικό ρόλο ο ο Ίνγκο Βούγκετσερ, επικεφαλής μάρκετινγκ καμπίνας στην Airbus τονίζει ότι «Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ασφαλή αεροπορική εμπειρία, που θα πρέπει να είναι ορατή και στον επιβάτη για να εξασφαλίσουμε την εμπιστοσύνη του»

Οι αλλαγές που θα γίνουν θα είναι καταιγιστικές όπως μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 δήλωσε ο Shashank Nigam. «Εκτός από τους κανόνες ασφαλείας που είχαν ληφθεί τότε, θα προστεθεί και το στοιχείο της απολύμανσης.»

Όπως αναφέρει εκτός από ταυτότητα η διαβατήριο θα πρέπει ο επιβάτης να παρουσιάζει και ένα διαβατήριο ανοσίας για τον Covid-19. Αν είσαστε συνηθισμένοι στο να φτάνετε στο αεροδρόμιο τελευταία στιγμή θα πρέπει να αλλάξετε νοοτροπία. Πλέον θα χρειάζεται να φτάνετε στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 4 ώρες πριν την πτήση. Πριν το Check-In θα υπάρχουν τούνελ απολύμανσης και θα γίνεται έλεγχος στην θερμοκρασία.

«Χρειάζεται ένα δίχτυ ασφαλείας, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το μπαίνουν οι άνθρωποι στο αεροπλάνο έντρομοι μήπως μολυνθούν με τον νέο ίο.» δήλωσε ο Κρίστοφ Μίλερ, που έχει διατελέσει επί πολλά χρόνια επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών.

Ακόμα κατασκευαστικές αεροπορικών καθισμάτων όπως η Aviointeriors προσφέρουν θέσεις με πλεξιγκλάς που θα καλύπτουν τους επιβάτες ενώ η μεσαία θέση θα βρίσκεται σε αντίθετη κατεύθυνση από τις άλλες δύο.

 
 
 
View this post on Instagram

POLTRONA “JANUS” Come Giano bi-fronte, il dio dell’ Antica Roma, questa proposta si contraddistingue per l’inversione della posizione del posto centrale della tripla proprio per garantire il massimo isolamento tra i passeggeri seduti accanto l’uno all’altro mantenendo il medesimo comfort. Mentre i passeggeri seduti sui posti estremi, lato corridoio e lato parete, continuano ad essere posizionati nella direzione di volo come usuale, il passeggero seduto al centro è rivolto in senso inverso. “Janus” è una poltrona bi-fronte che consente di separare tutti e tre i passeggeri con una schermatura che li isola uno dall’altro costituendo barriera protettiva per tutti. Ogni passeggero ha il suo spazio isolato dagli altri, anche dalle persone che transitano per il corridoio. Ogni posto della poltrona “Janus” è circondato su tre lati da una schermatura di altezza tale da impedire la propagazione del respiro verso occupanti dei sedili adiacenti. I materiali impiegati nella poltrona “Janus” sono scelti perché sono di facile pulizia e di sicura igienizzazione. "JANUS" SEAT Like two-faced Janus, the god of Ancient Rome, this proposal is distinguished by the reverse position of the center seat of the triple to ensure the maximum isolation between passengers seated next to each other. While passengers seated on the side seats, aisle and fuselage, continue to be positioned in the flight direction as usual, the passenger sitting in the center is facing backwards. So “Janus” is a two-faced seat, in fact this arrangement allows all three passengers to be separated with a shield made of transparent material that isolates them from each other, creating a protective barrier for everyone. Each passenger has its own space isolated from others, even from people who walk through the aisle. Each place of the "Janus" seat is surrounded on three sides by a high shield that prevents the breath propagation to occupants of adjacent seats. “Janus” seat is made of easy cleaning and safe hygienisation materials. The option is available with the shield in opaque material or with different degrees of transparency. #aviation #aircraftseat #airlines #economyclass #businessclass #welcomeonboard

A post shared by @ aviointeriors on

Εμείς λέμε πάντως, τι είναι ένα ταξίδι χωρίς ταλαιπωρία. Ας γίνει ότι χρειάζεται για να μπορέσουμε και πάλι τα ταξιδέψουμε με ασφάλεια και χωρίς φόβο.

TRAVEL: Τελευταία Ενημέρωση

X