newsroom must
Πώς θα είναι η βιομηχανία της μόδας την εποχή μετά τον κορωνοϊό; Είναι μια ερώτηση που είχαμε τον Ιούνιο όταν λόγω πανδημίας ακυρώθηκαν τα ανδρικά fashion weeks και δυστυχώς ακόμα δεν ξέρουμε την απάντηση. Έχουμε όμως μια εικόνα για το πώς η βιομηχανία της μόδας προσπάθησε να αντεπεξέλθει δεδομένων των συνθηκών.
Το πρώτο πράγμα που έχει ήδη αλλάξει είναι το πώς παρουσιάζονται οι νέες συλλογές. Οι πάλαι ποτέ γεμάτοι δρόμοι των τεσσάρων μητροπόλεων της μόδας (Νέα Υόρκη - Λονδίνο - Μιλάνο - Παρίσι) ήταν σχεδόν άδειοι, οι λαμπεροί celebrities που περπατούσαν τους δρόμους με τα πιο ακριβά brands δεν εμφανίστηκαν εκτός του Παρισιού και οι φωτογράφοι δεν απαθανάτισαν χιλιάδες στιγμές από street style. Αντιθέτως, είδαμε τους μεγαλύτερους οίκους να προσαρμόζονται στα δεδομένα της εποχής με ευφάνταστα σόου. Ο Moschino χρησιμοποίησε μαριονέτες σε ένα fashion show - puppet show, o J.W. Anderson έστελλε κουντιά με χάρτινες φιγούρες των μοντέλων που φορούσαν τα νέα κομμάτια και διάφορα φόντα για να στήσει ο παραλήπτης το δικό του κόνσεπτ, ο Dior αξιοποίησε το μεγαλύτερο trend της χρονιάς, το TikTok για να βάλει τον θεατή στα παρασκήνια του σόου μιας και live δεν μπορούσε να το παρακολουθήσει κανείς και ο Balmain στις θέσεις του κοινού έβαλε μεγάλες οθόνες με celebrities.
Με τα νέα δεδομένα οι κολεξιόν για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι θα κυκλοφορούν και θα είναι διαθέσιμες τον Μάρτιο, και οι Φθινόπωρο / Χειμώνας τον Σεπτέμβριο, με μικρότερη παραγωγή αλλά με περισσότερη προσοχή στην ποιότητα, προσέχοντας έτσι κατά συνέπεια το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως μέσα απ' αυτή την κατάσταση τα έσοδα των οίκων μειώθηκαν δραματικά, με τον περισσότερο κόσμο να ποντάρει πλέον σε πιο λειτουργικά και οικονομικά looks παρά στα avant garde των προηγούμενων ετών. Ξέροντας το αυτό, όπως είδαμε και φέτος, ακόμα και οι τιτάνες της μόδας όπως ο Versace, η Chanel και οι Dolce & Gabbana προσαρμόστηκαν σε πιο casual ρούχα χωρίς να θυσιάζουν το χαρακτηριστικό τους στυλ. Και φυσικά, η μάσκα προστασίας έγινε απαραίτητο αξεσουάρ και δεν έλειπε σχεδόν από κανένα σόου.
Παράλληλα, δίνουν μεγάλα ποσά στις έρευνες για εμβόλια κατά του κορωνοϊού. H Kering (εταιρεία - ''ομπρέλλα'' των Gucci, Balenciaga, Alexander McQueen κτλ) έδωσε πάνω από €1 εκατομμύριο στις έρευνες. O Remo Ruffini του οίκου Moncler έδωσε €10 εκατομμύρια, ο Giorgio Armani €1.25 εκατομμύρια σε νοσοκομεία του Μιλάνο, η Donatella Versace €200 χιλιάδες στο ICU του νοσοκομείου San Raffaele κ.ό.κ.
Αυτή ακριβώς τη θεματική θα αναπτύξει η Kinvara Balfour στο 2ο Digital Agenda στις 21 Οκτωβρίου. Η Λαίδη Kinvara Balfour παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες τόσο σε μεγάλες όσο και μικρές εταιρείες (Jimmy Choo, Richemont, Smythson, UBS, Evian, Coutts κ.ά.) σχετικά με τον κόσμο της τεχνολογίας, της μόδας και της ποπ κουλτούρας, αλλά και τη φιλοσοφία που ακολουθούν. Από το 2014, η Kinvara Balfour παρουσιάζει το «Fashion in Conversation» για την εταιρεία τεχνολογίας Apple Inc. Πρόκειται για μια σειρά συνεντεύξεων στα καταστήματα της Apple, με άτομα παγκόσμιου κύρους. Η σειρά είναι διαθέσιμη σε κοινό άνω των 900 εκατομμυρίων ατόμων στο iTunes.
Δείτε πιο κάτω τις ομιλίες της για το πώς κτίζεται ένα επιτυχημένο brand (2016) και στο Παγκόσμιο Συνέδριο Επιχειρηματικότητας του Barack Obama, μαζί με τον Akon (2018).
- H Kinvara Balfour στο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit 2020
- TikTok, μαριονέτες και avatars: Τα 7 πιο δημιουργικά fashion σόου εν καιρώ κορωνοϊού
- H Στέλλα Κυριακίδου στο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit 2020
- Ξανά o Ken Hughes στο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit 2020
- O Αsif Sadiq στο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit 2020