Ριάνα Στυλιανού
Στην Αμβέρσα, σε ένα διαμέρισμα στον 21ο όροφο ενός κτιρίου των ‘70s, ο Pieter Mulier, creative director του οίκου Alaia, αποφάσισε να υποδεχθεί τους καλεσμένους του ανάμεσα σε κεραμικά, σύγχρονη τέχνη, πολύ τσιμέντο και πολλά βιβλία, παρουσιάζοντας στο σπίτι του τη νέα του συλλογή.
Αυτή η κίνηση ήθελε κουράγιο, αντοχή και αυτοπεποίθηση, καθώς ο Mulier αφέθηκε εκτεθειμένος στην κριτική των φιλοξενουμένων του και του Τύπου, μιας και άνοιξε το σπίτι του. Η κάθε ατέλεια μέσα στο σπίτι, θα μπορούσε να σχολιαστεί ποικιλοτρόπως.
Μερικοί από τους καλεσμένους που βρέθηκαν στο ρετιρέ του Mulier και του συντρόφου του, Matthieu Blazy, creative director του οίκου Bottega Veneta, ήταν ο Dries Van Noten, ο Raf Simons, η Martine Sitbon, η Rosie Huntington-Whiteley και ο Vincent Cassel.
Όπως ο Alaïa, που όταν είχε όρεξη φιλοξενούσε στην Rue de Moussy -μπουτίκ και σπίτι του τα διάφορα fashion shows του, με αυτό το σκεπτικό κινήθηκε και ο Pieter Mulier.
Όσον αφορά τις δημιουργίες που είδαμε στην home made πασαρέλα, ήταν αρκετά minimal, με τον ασπρόμαυρο συνδυασμό να κυριαρχεί στη χρωματική παλέτα, ενώ το καφέ, το μπεζ και το μπλε τζιν να δίνουν επίσης το παρών τους.
Οι καμπύλες ήταν παντού στα ρούχα, με το σχήμα του κύκλου να παίζει σημαντικό ρόλο στη συλλογή. Μια πολύ «καθαρή» συλλογή, με πολλές καμπύλες και υψηλή αισθητική.