Μαρία Σάββα
Η Zendaya εμφανίζεται στο μουσείο του Λούβρου ως μια διαφορετική εκδοχή της Νίκης της Σαμοθράκης, σε μια νέα συνεργασία με τη Lancôme. Η νέα καμπάνια της εταιρείας παρουσιάζει τη Zendaya να μιμείται την κίνηση των ανοιγμένων φτερών του διάσημου αγάλματος.
Σε ένα βίντεο που έχει κυκλοφορήσει, βλέπουμε τη Zendaya να ανεβαίνει τα σκαλοπάτια του μουσείου και να φτάνει μπροστά στη Νίκη της Σαμοθράκης. Με μια εντυπωσιακή κίνηση του φορέματός της, μεταμορφώνεται στη δική της εκδοχή «Νίκης» με ανοιγμένα φτερά.
Η Zendaya έχει δηλώσει: «Για μένα, η στάση αυτή της εικόνας αντιπροσωπεύει μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση και νίκη». Να σημειώσουμε πως αυτή είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζεται με τη Lancôme, αφού είχε γίνει το πρόσωπό του brand για πρώτη φορά το 2019.
Η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Ρέιτσελ Μλαντένοβιτς, εξήγησε: «Στα έργα τέχνης υπάρχει δράμα και τραγωδία, αλλά εμείς θέλαμε να αναδείξουμε τις εμπνευσμένες γυναικείες ιστορίες». Πρόσθεσε ότι κατά την επιλογή της Zendaya ως μούσας, επιδίωξαν να αναδείξουν τη δύναμη και την ισχύ των γυναικών, αντί να επιλέξουν απλώς την πιο διάσημη ή γνωστή προσωπικότητα.