Μαρία Καραμάνου
Η Meghan Markle, γνωστή για τη διαρκή αναζήτησή της για καινούρια εγχειρήματα, αποφάσισε τον περασμένο Μάρτιο να κάνει το μεγάλο βήμα στον κόσμο των lifestyle brands, δημιουργώντας το δικό της εμπορικό σήμα, το «American Riviera Orchard». Στόχος της Meghan φαίνεται να ήταν να ακολουθήσει τα βήματα άλλων διασημοτήτων, εμπλουτίζοντας τη ζωή των καταναλωτών με μια ποικιλία προϊόντων. Στις φιλοδοξίες του νέου brand περιλαμβάνονταν προϊόντα για κατοικίδια, είδη ευεξίας και χαλάρωσης, όπως στρώματα γιόγκα, κεριά και αξεσουάρ lifestyle, τα οποία φιλοδοξούσαν να προσελκύσουν ένα μεγάλο κοινό.
Η Meghan εγκαινίασε την επίσημη σελίδα του brand στο Instagram με ένα εντυπωσιακό βίντεο, κάνοντας αίσθηση και συγκεντρώνοντας μέσα σε λίγες ώρες χιλιάδες followers. Ωστόσο, η γρήγορη αυτή εκκίνηση φαίνεται πως δεν ακολούθησε την ίδια ροή στις πωλήσεις, καθώς, αρκετούς μήνες μετά, το «American Riviera Orchard» δεν έχει παρουσιάσει ακόμη κάποια προϊόντα στην αγορά, αφήνοντας αναπάντητα ερωτήματα για το μέλλον της νέας αυτής πρωτοβουλίας της δούκισσας του Sussex.
How I may have ruined the launch of #Meghan's lifestyle brand, American Riviera Orchard, as I reveal the ten mistakes that have taken her from Duchess to D-list. Read my #royal article and let me know what YOU think. Via @DailyMailUK https://t.co/vttsICNcPz
— Richard Eden (@richardaeden) October 25, 2024
Αν και το brand της Markle είχε ελκυστικό concept και υψηλές προσδοκίες, η βιαστική ανακοίνωση φαίνεται πως αποτέλεσε λάθος κίνηση, καθώς δεν υπήρχε προετοιμασία για άμεσο λανσάρισμα προϊόντων. Βασιλικοί σχολιαστές, όπως ο Richard Eden, πιστεύουν ότι η Meghan προχώρησε στην ανακοίνωση για να αποφύγει τυχόν διαρροές στα μέσα ενημέρωσης, πριν η ίδια παρουσιάσει τη δική της στρατηγική. Ωστόσο, αυτή η απόφαση, χωρίς τα προϊόντα να είναι ακόμη έτοιμα, οδήγησε σε καθυστέρηση και εν τέλει μείωση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών.
Η αναποφασιστικότητα και η βιασύνη της Meghan έχουν τεθεί στο μικροσκόπιο από δημοσιογράφους και βασιλικούς αναλυτές, όπως η Tina Brown, πρώην βιογράφος της πριγκίπισσας Diana. Η Brown υπήρξε ιδιαίτερα αυστηρή, σχολιάζοντας πως η Meghan «έχει τη χειρότερη κρίση», αναφερόμενη στην αδυναμία της να εκτιμήσει σωστά τον κατάλληλο χρόνο και την προετοιμασία που απαιτούν οι στρατηγικές κινήσεις της στην αγορά.
Αν και οι πρώτες εντυπώσεις δείχνουν πως το brand της Meghan Markle βρίσκεται σε αβεβαιότητα, η ίδια έχει αποδείξει πως μπορεί να προσαρμόζεται και να εξελίσσεται. Ίσως, με μια νέα στρατηγική και την κατάλληλη προετοιμασία, το «American Riviera Orchard» να βρει τη θέση του στην αγορά lifestyle, αρκεί να παρουσιαστεί ένα καλά σχεδιασμένο πλάνο που θα απαντά στις προσδοκίες των καταναλωτών.