Γιώργος Γκαρακλίδης
Είναι η πρώτη φορά που η κούκλα Barbie λανσάρεται στην αγορά με ακουστικά βαρηκοΐας με σκοπό να βοηθήσει τους καταναλωτές, δηλαδή τα παιδιά να δουν τον εαυτό τους στα μάτια της κούκλας και να νιώσουν πως είναι αποδεκτοί. Η Lisa McKnight και εκπρόσωπος της εταιρείας Mattel δήλωσε πως κάτι τέτοιο έχει ως στόχο να βοηθήσει τα παιδιά στο να κατανοήσουν και τον εαυτό τους καλύτερα και να γιορτάσουν τη σημασία της συμπερίληψης.
Η σειρά Fashionista 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στα καταστήματα της Walmart, Target και Amazon από τον Ιούνιο.
View this post on Instagram
Συγκεκριμένα, για τη δημιουργία της Barbie, η εταιρεία ζήτησε τη βοήθεια της Jen Richardson, επικεφαλής στην εκπαιδευτική ακοολογία με σκοπό να μπορέσει να κατασκευάσει σωστά τη συσκευή ακουστικού βαρηκοΐας κι έπειτα να λανσάρει τη νέα κούκλα στην αγορά.
Όπως δήλωσε και η ίδια η Dr. Richardson είναι φανερά ενθουσιασμένη που οι μικροί της ασθενείς θα νιώθουν αποδεκτοί παίζοντας με μια κούκλα που της μοιάζει.
Παράλληλα, έχει γίνει ήδη γνωστό πως έχει αλλάξει μέχρι και ο σωματότυπος της διάσημης κούκλας περιλαμβάνοντας φιγούρες με μικρότερο στήθος, πιο γεμάτες, πιο αδύνατες και επιπρόσθετα έχουν γίνει αλλαγές και στην κούκλα του Ken ο οποίος πλέον εμφανίζεται και λιγότερο μυώδης, και με λεύκη και πιο λεπτός.
View this post on Instagram
View this post on Instagram