Ο Ken Segall, μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της διαφήμισης του 21ου αιώνα, ήταν ένας από τους ομιλητές του 5ου Digital Agenda Cyprus Summit που έλαβε χώρα την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Θέατρο της Λευκωσίας.
Ο διεθνούς φήμης advertising creative director και συγγραφέας Ken Segall, γνωστός και ως Mr "i" μάς άφησε μέσα από τις διηγήσεις του να ρίξουμε μερικές κλεφτές ματιές στα άδυτα, μιας από τις πλέον μυστικοπαθούς και πετυχημένης εταιρείας στον κόσμο, της Apple.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασής του, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τo “i” στα προϊόντα της Apple και o δημιουργός της μνημειώδους εκστρατείας “Think Different” έδωσε μια γεύση για το πώς ήταν η δωδεκάχρονη συνεργασία του με τον Steve Jobs, εκαι μίλησε για τις διαδικασίες ονοματολογίας των iMac και iPad, ενώ αποκάλυψε και τις πέντε επικρατέστερες ονομασίες του iPhone και αυτές σύμφωνα με τα λεγόμενά του ήταν Mobi, ITalk, TriPod, TelePod και iPad.
Ο Ken Segall, μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της διαφήμισης του 21ου αιώνα, ήταν ένας από τους ομιλητές του 5ου Digital Agenda Cyprus Summit που έλαβε χώρα την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Θέατρο της Λευκωσίας.
Ο διεθνούς φήμης advertising creative director και συγγραφέας Ken Segall, γνωστός και ως Mr "i" μάς άφησε μέσα από τις διηγήσεις του να ρίξουμε μερικές κλεφτές ματιές στα άδυτα, μιας από τις πλέον μυστικοπαθούς και πετυχημένης εταιρείας στον κόσμο, της Apple.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασής του, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τo “i” στα προϊόντα της Apple και o δημιουργός της μνημειώδους εκστρατείας “Think Different” έδωσε μια γεύση για το πώς ήταν η δωδεκάχρονη συνεργασία του με τον Steve Jobs, εκαι μίλησε για τις διαδικασίες ονοματολογίας των iMac και iPad, ενώ αποκάλυψε και τις πέντε επικρατέστερες ονομασίες του iPhone και αυτές σύμφωνα με τα λεγόμενά του ήταν Mobi, ITalk, TriPod, TelePod και iPad.
Μεταξύ άλλων, προσπάθησε να κάνει τους παρευρισκόμενους του συνεδρίου να αντιληφθούν πόσο σημαντική είναι η επικοινωνιακή απλότητα (simplicity) και το να σκεφτόμαστε διαφορετικά από τους υπόλοιπους.
Αναφερόμενος στην απλότητα, ο ίδιος έθεσε ένα παράδειγμα σχετικά με τις επιλογές που μια εταιρεία δίνει σε έναν υποψήφιο αγοραστή υπολογιστή. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε πως η Dell αυτή την στιγμή παρέχει 26 μοντέλα υπολογιστών, η HP 41 μοντέλα και η Αpple μόλις δύο, καταλήγοντας πως η τρίτη εταιρεία είναι και η πιο πετυχημένη - οπότε το πόσες επιλογές δίνεις σε κάποιον είναι πολύ σημαντικό.
Μιλώντας για την επιτυχία της Apple, σημείωσε πως ο στόχος τους πάντα ήταν να δημιουργήσουν προϊόντα που δεν μοιάζουν με άλλα, να προσφέρουν νέες δυνατότητες, να είναι ελκυστικά και εύκολα στην χρήση.
Μεταξύ άλλων, στην παρουσίασή του μάς έδειξε και το πρώτο logo της Apple, το οποίο όπως μπορείτε να δείτε και εσείς διαφέρει έντονα από το σημερινό.
Να σημειώσουμε πως τα βιβλία του “Insanely Simple: The obsession that drives Apple’s Success” και “Think Simple; How Smart leaders defeat complexity” είναι παγκόσμια best sellers.
*Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την στήριξη της Cyta και της Τράπεζας Κύπρου.
- 1091 Σύνεδροι στο Digital Agenda Cyprus Summit 2022
- Joao Adao: « Η γενιά 'Z΄ ζει για να δουλεύει, δεν δουλεύει για να ζει»
- Punk6529: NFTS - Η ταυτότητά μας στον εικονικό κόσμο
- H business chic εμφάνιση της Αννίτας Δημητρίου στο φετινό Digital Agenda Summit
- Jeremy White: Πώς η τεχνολογία αλλάζει την μόδα;