Συνολικά 23 γκρουπ τουριστών και περίπου 100 άτομα κατέφθασαν στο κατώφλι του σπιτιού της Gillian στο Βόρειο Λονδίνο, περιμένοντας να μείνουν στο κατάλυμα τα οποίο είχαν κλείσει και πληρώσει κανονικά μέσω του Booking.com. Ωστόσο, η ιδιοκτήτρια του σπιτιού δεν είχε την παραμικρή ιδέα.
Όπως διηγείται στο BBC η ίδια: «Κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Την άνοιξα και ήταν μία κατάκοπη, πολύ κουρασμένη γυναίκα, ενδεχομένως από το Χονγκ Κονγκ, η κόρη της στο τέλος της πύλης, με εκατοντάδες βαλίτσες, όπως μου φάνηκε εκείνη την ώρα, προφανώς έχοντας μόλις φτάσει από το αεροδρόμιο». «Είπαν ότι είχαν κλείσει το σπίτι μου μέσω του Booking.com. Τους είπα ‘’Όχι, δεν έχετε κλείσει, διότι δεν είναι στο Booking.com. Ποτέ δεν έχω βάλει το σπίτι μου’’».
Αυτό ήταν μόνο το πρώτο από τα πολλά περιστατικά που ακολούθησαν, αφού τουρίστες από ολόκληρο τον κόσμο έφταναν στο σπίτι από τις 4 έως τις 29 Ιουλίου, αφήνοντας έκπληκτη την ιδιοκτήτρια. Στις 5 Ιουλίου, η Gillian έκανε αναφορά στην πλατφόρμα ότι ορδές ανθρώπων έφταναν στο σπίτι της και η ανάρτηση εν τέλει κατέβηκε έξι ημέρες μετά.
«Προφανώς ήταν απάτη και κάποιος είχε χρησιμοποιήσει τη διεύθυνσή μου. Λυπήθηκα τόσο για τους τουρίστες που χτύπησαν την πόρτα μου. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τους διώξω», δήλωσε η ίδια στο BBC. Προσέθεσε όμως επίσης: «Ανησυχώ πολύ. Είναι πολύ καλοί άνθρωποι, αλλά ίσως μία μέρα μάς έρθουν άτομα που θα χτυπήσουν την πόρτα και είναι πολύ επιθετικοί. Αισθάνομαι πολύ ευάλωτη».
Η Gillian εντόπισε την ανάρτηση της διεύθυνσής της στην πλατφόρμα, ωστόσο οι φωτογραφίες ήταν από διαφορετικό σπίτι στο Τσέλσι, τις οποίες είχε πάρει κάποιος παράνομα από άλλη ιστοσελίδα ενοικίασης καταλυμάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιοι από τους τουρίστες που έφτασαν στο σπίτι της, είχαν καλέσει την πλατφόρμα πριν ταξιδέψουν και είχαν λάβει επιβεβαίωση για την κράτησή τους.
Εκπρόσωπος του Booking δήλωσε σχετικά: «Παίρνουμε την ασφάλεια και την προστασία πολύ σοβαρά και κάθε εβδομάδα διευκολύνουμε εκατομμύρια διαμονές με την συντριπτική πλειοψηφία αυτών να πραγματοποιούνται χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι απάτες δυστυχώς είναι μία μάχη, την οποία αντιμετωπίζουν πολλές βιομηχανίες εναντίον αδίστακτων απατεώνων που ψάχνουν να εκμεταλλευτούν και είναι κάτι που το αντιμετωπίζουμε ευθέως.
Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή η ιδιοκτησία έχει αφαιρεθεί πλήρως από την ιστοσελίδα μας και ένα μέλος της εξυπηρέτησης πελατών έχει επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες, ώστε να απολογηθεί και να προσφέρει την απαραίτητη στήριξη σε ό,τι αφορά την αποζημίωση, την τοποθέτηση σε άλλα καταλύματα και τα επιπλέον κόστη, καθώς και βέβαια να εκφράσει τη στάση μας και στον ιδιοκτήτη».
moneyreview.gr με πληροφορίες από BBC