Γιώργος Γκαρακλίδης
Σάλος έχει προκληθεί το τελευταίο διάστημα με μια διαφήμιση για ανδρικό σπρέι το οποίο προωθεί κουλτούρα βιασμού στην Ινδία.
Συγκεκριμένα η διαφήμιση παρουσιάζει τέσσερις άνδρες οι οποίοι κοιτάζουν μια φοβισμένη γυναίκα η οποία δείχνει ευάλωτη και ενώ κάνουν την κίνηση να την κοιτάξουν και να πλησιάσουν τελικά εκείνοι αναφέρονται στο προϊόν κι όχι στην ίδια.
Από την πρώτη φορά που δημοσιεύτηκε έγινε σάλος κυρίως από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οι οποίοι στράφηκαν ενάντια στην ίδια την εταιρεία ενώ παράλληλα αρκετές δημόσιες φιγούρες και διάσημοι της χώρας πήραν θέση όπως η ηθοποιός, Priyanka Chopra η οποία μίλησε για ντροπή και αηδία και παράλληλα δήλωσε πως χαίρεται που η διαφήμιση αποσύρθηκε.
Ένα γεγονός που πυροδότησε σχόλια ήταν το ότι αυτή τη στιγμή οι αρχές εξετάζουν υπόθεση βιασμού μιας 17χρονης από πέντε άνδρες στην Hyderabad στην Ινδία και μια τέτοια διαφήμιση που ουσιαστικά προωθεί κουλτούρα βιασμού δεν βοηθάει.
Το περασμένο Σάββατο η Swati Maliwal, πρόεδρος της επιτροπής γυναικών του Δελχί μίλησε στο υπουργείο ενημέρωσης και ραδιοτηλεόρασης λέγοντας πως μια τέτοια διαφήμιση προωθεί τη σεξουαλική βία κατά των γυναικών από άνδρες και η αναπαραγωγή της δεν δικαιολογείται.
Δείτε το βίντεο με την εν λόγω διαφήμιση η οποία εν τέλει αποσύρθηκε:
This ad is not an accident. To make an ad, a brand goes through several layers of decision making. Creatives, script, agency, client, casting… DOES EVERYONE THINK RAPE IS A JOKE? Revelatory! This brand, the agency that made this ad need to be sued for the filth they’re serving. https://t.co/M3YjbljAYN
— RichaChadha (@RichaChadha) June 4, 2022