Η Καθημερινή
Από τις 3 το πρωί χιλιάδες καταναλωτές άρχισαν να λαμβάνουν στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο μηνύματα από την πλατφόρμα Foody. Επρόκειτο για emails επιβεβαίωσης παραγγελιών οι οποίες όμως δεν έγιναν εκείνη την στιγμή, αλλά τις προηγούμενες εβδομάδες.
Μιλώντας στην «Κ» ο Γιώργος Θωμά, εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας διευκρίνισε ότι πρόκειται για τεχνικό λάθος, οποίο έχει διορθωθεί. Όπως εξήγησε, το πρόβλημα σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες και διήρκησε μέχρι τις 7-8 το πρωί, όταν κατά την διαδικασία του ελέγχου back up (διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας)η οποία συνήθως γίνεται κατά τις 3-4 τα ξημερώματα, είχαν μεταφερθεί κάποιες παραγγελίες στο εν λόγω σύστημα, το οποίο διαθέτει μηχανισμό που στέλνει emails και αυτός ο μηχανισμός είχε μείνει ανοικτός. «Οπότε κάποια email τα οποία είχαν σταλθεί σε χρήστες που παράγγειλαν μέσα στον προηγούμενο μήνα, στάλθηκαν ξανά. Ήταν ένα τεχνικό λάθος, το οποίο έχει διορθωθεί. Απενεργοποιήσαμε τον μηχανισμό και βάλαμε περισσότερους μηχανισμούς για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα ξαναπιάσει κάποιος πελάτης».
Ο κ. Θωμά τόνισε επίσης ότι δεν υπήρξε ούτε χρέωση, ούτε στάλθηκαν οι παραγγελίες σε κάποιο εστιατόριο αλλά όσοι πελάτες το είδαν ανησύχησαν και επικοινώνησαν με την εταιρεία η οποία τους εξηγεί ότι πρόκειται για τεχνικό λάθος το οποίο δεν τους έχει επιφέρει επιπλέον χρεώσεις. Ανάρτησαν επίσης σχετική ανακοίνωση και στην σελίδα τους στο Facebook. Η εταιρεία ξεκαθαρίζει επίσης ότι καμία προσωπική πληροφορία δεν έχει παραβιαστεί με οποιονδήποτε τρόπο και διαβεβαιώνει ότι το συγκεκριμένο τεχνικό ζήτημα επηρέασε μόνο τα προηγούμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης που είχαν αποσταλεί εκ νέου κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας.