To Instagram έκανε πρόσφατα γνωστό πως επιθυμώντας να βοηθήσει τους δημιουργούς περιερχόμενου του να «βγάζουν ένα έξτρα εισόδημα που θα στηρίζει την όλη δουλειά τους», θα δώσει την δυνατότητα να διαφημίζουν την δουλειά τους μέσα από δύο τρόπους: μέσω διαφημίσεων στο IGTV αλλά και με τα Instagram Lives.
Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Lifo.gr, οι διαφημίσεις στο IGTV θα ξεκινήσουν να ισχύουν από την επόμενη κιόλας εβδομάδα, με το 55% τουλάχιστον των εσόδων να πηγαίνει στον δημιουργό και το υπόλοιπο στην πλατφόρμα.
Η επιλογή του Instagram να προβεί σε αυτή την κίνηση τώρα, φυσικά, δεν είναι τυχαία. Όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία ανέφερε άνοδο της τάξης του 70% στον αριθμό των προβολών στα lives για τον Μάρτιο, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του Φεβρουαρίου και αυτό, σίγουρα, λέει πολλά για τα κέρδη του.
Αξίζει να αναφέρουμε πως μέσα από αυτό το εγχείρημα, το Instagram επιδιώκει να ανταγωνιστεί το παράδειγμα άλλων πλατφορμών όπως το YouTube, το Twitch και το Patreon, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα.
Τέλος, να πούμε ότι η εν λόγω δυνατότητα δεν θα αντικαταστήσει τον σταθερό τρόπο που οι influencers βγάζουν χρήματα – δηλαδή τις χορηγίες- αλλά θα είναι κάτι έξτρα. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να δίνει τη δυνατότητα στους φανς των δημιουργών αλλά και των επιχειρήσεων να χορηγήσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο μέσα από «badges» στα Instagram Lives.