Μήπως κρύβετε πληροφορίες από τους συναδέλφους σας, οι οποίες θα τους βοηθούσαν να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους; Σε πρόσφατη έρευνα ανάμεσα σε 1.635 εργαζομένους στις ΗΠΑ το 58% απάντησε «ναι», ενώ δημοσκόπηση από το Pew Research καταλήγει ότι υπεύθυνοι ενδέχεται να είναι σε μεγάλο βαθμό νέοι εργαζόμενοι κάτω των 25 ετών.
Ο Connor Campbell, εξειδικευμένος στα οικονομικά στην εταιρεία NerdWallet, εξηγεί στο Business Insider ότι αποκρύπτοντας την ύπαρξη πιο αποδοτικών τρόπων εργασίας μπορεί να προκληθούν εντάσεις στο επαγγελματικό περιβάλλον, αλλά και να τεθεί εμπόδιο στην ανάπτυξή της επιχείρησης.
Για τον λόγο αυτό και θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό το να συστήνει κανείς τους νέους εργαζομένους στους συναδέλφους τους. Έτσι, τα νέα μέλη της ομάδας θα φέρονται περισσότερο συνεργατικά και λιγότερο ανταγωνιστικά.
Επίσης, ο ίδιος προτείνει στους μάνατζερ να ξεκινούν την ημέρα συγκαλώντας meeting, όπου και θα μοιράζονται πληροφορίες, στόχους και δουλειές με ολόκληρη την ομάδα. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα δημιουργήσουν ένα κλίμα, όπου όλοι θα αισθάνονται ότι μπορούν να μοιραστούν πληροφορίες.
Μία ακόμη συμβουλή που δίνει ο Campbell είναι να υπάρχουν στο γραφείο πίνακες ανακοινώσεων με τις σημαντικότερες πληροφορίες. Οι λεπτομέρειες θα μπορούν να αναλυθούν κατά τη διάρκεια κάποιου meeting, δίνοντας τα εύσημα σε όσους μοιράστηκαν τις πληροφορίες αυτές.
Ο ίδιος προτείνει ακόμη δραστηριότητες για ενίσχυση της ομαδικότητας. Για τον Campbell, στην περίπτωση αυτή είναι σημαντικός ο εντοπισμός των λόγων πίσω από τα προβλήματα επικοινωνίας στο γραφείο και η εύρεση μίας κατάλληλης δραστηριότητας για την επίλυση των προβλημάτων.
Τέλος, ο Campbell υπογραμμίζει ότι οι μάνατζερ θα πρέπει να προωθούν τα ομαδικά πρότζεκτ, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν όλα τα καλά στοιχεία και τις δεξιότητες των εργαζομένων και κατά συνέπεια να προκαλέσουν τον αλληλοσεβασμό μεταξύ συναδέλφων.
Πηγή Money Review