newsroom must
Λίγο μετά τις απανωτές καταγγελίες εις βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη και τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο, ο ηθοποιός είδε όχι απλώς την καριέρα του να καταρρέει, αλλά και την ζωή του. Συγκεκριμένα και όπως έχει γίνει γνωστό, ο ηθοποιός απομακρύνθηκε από το σίριαλ «Χαιρέτα μου τον πλάτανο» αλλά και τη διαφημιστική καμπάνια της DIGEA, ενώ, πλέον, βέβαιη θεωρείται και η λήξη της συνεργασίας με τον θεατρικό επιχειρηματία Κάρολο Παυλάκη. Με τις εξελίξεις να τρέχουν και τον αριθμό των καταγγελιών να παραμένει άγνωστος, ο Φιλιππίδης εμφανίζεται καταβεβλημένος και σοκαρισμένος - ενώ λέγεται πως παραμένει κλεισμένος στο δωμάτιό του.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα nassosblog «Ο ηθοποιός παραμένει κλεισμένος στο δωμάτιο του. Μάλιστα η νύχτα ήταν πολύ άσχημη μιας και πέρασε μια ακόμη κρίση πανικού. Μαθαίνω πώς είναι σε ήπια καταστολή και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή. Δεν ενημερώνεται για όσα συμβαίνουν και η γυναίκα του είναι εκείνη που έχει επικοινωνία με τους δικηγόρους του… αλλά και με συνεργάτες και φίλους που τον στηρίζουν. Το κινητό τηλέφωνό του είναι κλειστό».
Και ενώ οι δικηγόροι του παρέλαβαν τις υποθέσεις που τον αφορούν από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, ώστε ο ηθοποιός-σκηνοθέτης να ετοιμάσει τη δική του απολογία-απάντηση τις επόμενες ημέρες, τα φώτα στρέφονται στην σύζυγό του.
Η Ελπίδα, η οποία δεν έχει κάνει καμία δήλωση μέχρι στιγμής για τις καταγγελίες, ενώ όλα αυτά τα χρόνια έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στα media, αναφερόμενη για την γνωριμία της με τον Πέτρο στο παρελθόν δήλωσε στο People: «Ο Πέτρος εμφανίστηκε, νεαρός ηθοποιός τότε, όταν δουλεύαμε μαζί στο θέατρο Παρκ. Εγώ χόρευα με τον Φωκά Ευαγγελινό και ήμουν στη φάση που σκεφτόμουν, επιτέλους, να νοικιάσω το δικό μου σπίτι, να φύγω από το πατρικό μου. Είκοσι χρόνια πριν. Με προσέγγισε εκείνος, εγώ στα ντροπαλά μου για ακόμη μία φορά. Ήταν πολύ αυθόρμητος, ό,τι είχε στο κεφάλι του το έλεγε. Και με ασυγκράτητο χιούμορ. Στο φλερτ δεν έπεσα εύκολα, με κυνήγησε πολύ. Όχι επειδή δεν μου άρεσε, αλλά επειδή εκείνη την περίοδο είχα στοχοπροσήλωση με τη δουλειά. Ήμουν διστακτική, γνωρίζοντας ότι, αν έμπαινε κάτι δυνατό στη ζωή μου, θα έχανα τον στόχο μου. Ο Πέτρος, όμως, είναι οδοστρωτήρας.Ενέδωσα και ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στη ζωή μου, λόγω του αυθορμητισμού, του ταλέντου και της εξυπνάδας του. Μετά από τρία χρόνια σχέσης ήρθε ο γάμος. Οι γονείς μου, όταν ήρθε να με πάρει πρώτη φορά από το σπίτι, το μόνο που ρώτησαν ήταν αν είμαι καλά κι ερωτευμένη».
Ποια, λοιπόν, είναι η Ελπίδα Νίνου; Η Ελπίδα, όπως αναφέρει το in.gr, γεννήθηκε στον Πειραιά από Κερκυραίους γονείς και έτσι μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούσαν η μουσική και η αγάπη για τις τέχνες. Άρχισε από πολύ μικρή να ασχολείται με τη ζωγραφική, το σχέδιο και τον χορό. Οι σπουδές της στον χορό ξεκίνησαν παράλληλα με το σχολείο, στη σχολή χορού Ρ. Γιαννιώτη – Α .Κοσκινίδου, όπου σπούδασε, με υποτροφία, κλασικό αλλά και σύγχρονο χορό.
Τελειώνοντας το σχολείο ξεκίνησε προετοιμασία για να δώσει στη Σχολή Καλών Τεχνών, γρήγορα όμως μετάνιωσε, αφού την κέρδισε ο χορός. Αποφάσισε να δώσει στην Κρατική Σχολή Χορού το 1981, και ήταν μία από τους 18 που επέτυχαν σε σύνολο 250 υποψηφίων. Κατά τα χρόνια της σχολής δεν περιορίστηκε στις σπουδές της, αλλά συμμετείχε και σε πολιτιστικούς συλλόγους, όπως η Κινηματογραφική Λέσχη και ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος Πειραιά.
To 1984 ήταν μέσα στους εννέα που αποφοίτησαν τελικά από την Κρατική Σχολή Χορού και συνέχισε τις σπουδές της συμμετέχοντας σε σεμινάρια σύγχρονου χορού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω στις τεχνικές Martha Graham, Jose Limon, Character, Contact, jazz, flamengo, κ.ά. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου του συστήματος Orff, όπως και κάθε απόφοιτος της Κρατικής.
Το 1985, αμέσως μετά την αποφοίτησή της από την Κρατική Σχολή Χορού, παρακολούθησε για έναν μήνα σεμινάρια χορού στο Λονδίνο, στη Βασιλική Ακαδημία Χορού. Ξεκίνησε πλέον να ασχολείται επαγγελματικά με τον χορό, αρχικά ως καθηγήτρια, για 15 χρόνια στη σχολή από την οποία και η ίδια ξεκίνησε αλλά και σε άλλες, ενώ συμμετείχε σε διάφορες χορευτικές παραστάσεις στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Έχει διδάξει στις δραματικές σχολές Θεατρικό Εργαστήρι του Κώστα Καζάκου και στον Ίασμο του Σταύρου Δελλή. Το 1991 ξεκίνησε η συνεργασία της με τον Φωκά Ευαγγελινό, ως βοηθός του και χορεύτρια στο θέατρο, στις επιθεωρήσεις «Φιέστα κι άστα» (θέατρο Βέμπο) και «Πόθεν αίσχος» (θέατρο Παρκ) και στην τηλεόραση στα τηλεοπτικά σόου «Ciao», «Bravo» και «Bravissimo».
Με πληροφορίες από in.gr