newsroom must
Δεν είναι ακριβώς γιορτή αλλά μπορεί να χαρακτηριστεί και ως μία από τις πιο ''διάσημες'' μέρες του χρόνου. Αν τύχει να δεις κάτι το φθινόπωρο που σου αρέσει, η σκέψη σου είναι ''θα περιμένω το Black Friday'' και όταν έρθει το Black Friday απλά πελαγώνεις.
Φέτος το Black Friday είναι στις 26 Νοεμβρίου και τρεις ημέρες μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ακολουθεί η Cyber Monday. «Black Friday» ή όπως ονομάζεται στα ελληνικά «Μαύρη Παρασκευή» θεωρείται η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβριου, δηλαδή η Παρασκευή που ακολουθεί την ημέρα των ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 1952 και προαναγγέλλει την έναρξη των χριστουγεννιάτικων εορτών αλλά και των αγορών! Αυτή η ιδιαίτερη Παρασκευή, δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα σε εκπληκτικά ανταγωνιστικές εκπτώσεις συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος – τουλάχιστον στο εξωτερικό- και πρόκειται μάλλον για μια καθαρά «καταναλωτική ημέρα».
Πιο κάτω παραθέτουμε 4 tips έτσι ώστε να προετοιμαστείς κατάλληλα για την ''μεγάλη'' αυτή μέρα.
1.Στόχος είναι να αγοράσεις αυτά που θέλεις, σε χαμηλές τιμές. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να πας στοχευμένα, με μια λίστα ίσως, χαρτί ή στο κινητό, που θα σε βοηθήσει αφενός να θυμάσαι ποιος είναι ο... στόχος σου και αφετέρου να μην χαθείς μέσα στον κόσμο. Μαζί με το κάθε τι που θέλεις να εντοπίσεις, μπορείς να γράφεις και την τιμή πριν τις εκπτώσεις για να ξέρεις αν όντως είναι προσφορά και πόσα θα ξοδέψεις στο σύνολο.
2. Πρέπει να είσαι ρεαλιστικός για το τι θα αγοράσεις. Αν δεν χρειάζεσαι το τελευταίο μοντέλο μιας συσκευής, είναι καλό να κατευθυνθείς σε ένα λίγο πιο παλιό. Άλλωστε π.χ. τα τηλέφωνα που κάθε χρόνο κυκλοφορούν νέα μοντέλα με ελάχιστες διαφοροποιήσεις δεν είναι κακό να αγοράσεις ένα προηγούμενο μοντέλο. Για την ακρίβεια θα ήταν καλό να στοχεύσεις σε αυτά τα μοντέλα αφού σίγουρα θα έχουν καλύτερη έκπτωση.
3. Τα newsletters μπορεί να περνούν απαρατήρητα στο mail σου συνήθως, αλλά τώρα μπορεί να σου φανούν χρήσιμα. Καταστήματα όπως το Public στέλλουν newsletters με τις προσφορές πριν ξεκινήσει το Black Friday. Επίσης είναι καλό να έχεις το νου σου στα social media αφού πολλά καταστήματα προετοιμάζουν το κοινό για τις προσφορές τους με διάφορα posts σε Instagram και Facebook.
4. Ίσως το πιο σημαντικό απ' όλα είναι να έχεις προκαθορίσει το budget που διαθέτεις για ψώνια. Ακόμα κι αν πηγαίνεις στοχευμένα, σίγουρα κάτι θα σου τραβήξει την προσοχή και μπορεί να... ενδώσεις. Όταν όμως έχεις στο μυαλό σου ένα budget, θα είναι πιο ξεκάθαρο αν μπορείς να ξοδέψεις περισσότερα και σίγουρα μέχρι πόσα μπορείς και θέλεις να ξοδέψεις.