Γιώργος Γκαρακλίδης
Τη δεδομένη στιγμή η πασίγνωστη και δημοφιλέστατη πλατφόρμα ψυχαγωγίας ονόματι TikTok μετράει γύρω στους 1 δισεκατομμύρια χρήστες, δηλαδή με απλά μαθηματικά το ένα έβδομο του παγκόσμιου πληθυσμού του πλανήτη, αριθμός που δεν λαμβάνεται αψήφιστα.
Με το νέο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης, πως το TikTok ανακηρύχθηκε ως ο Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας του δημοφιλή διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, η πλατφόρμα καθώς και οι χρήστες που την αντιπροσωπεύουν έχει «εκτοξευθεί».
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση ήρθε από τον Martin Österdahl, τον εκτελεστικό επόπτη του ετήσιου διαγωνισμού, ως εξής:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μετατρέψουμε τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok Επίσημο Συνεργάτη Ψυχαγωγίας του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2022 με σκοπό τη δημιουργία ακόμη καλύτερου περιεχομένου για το κοινό και τους χρήστες».
Ο κύριος λόγος για μια τέτοια σπουδαία συνεργασία είναι η τεράστια απήχηση που είχε ο διαγωνισμός πέρυσι μέσα από τις συχνότητες του TikTok. Φέτος, τόσο ο ημιτελικός όσο και ο τελικός πρόκειται να μεταδοθούν και από την εφαρμογή, μέσα από τον επίσημο λογαριασμό που διατηρεί ο διαγωνισμός της Eurovision ενώ θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι η κοινότητα του TikTok θα έχει πρόσβαση στα παρασκήνια.
View this post on Instagram