Ζωή Τουτουντζίδου
Λίγες ημέρες μετά την αλλαγή του χρόνου έρχονται και οι εκπτώσεις στα καταστήματα, δίνοντάς μας ένα λόγο να είμαστε ενθουσιασμένοι και να κάνουμε τη βόλτα μας στο κέντρο πόλης αλλά και στα mall. Τα περισσότερα μαγαζιά ξεκίνησαν δειλά-δειλά να βγάζουν τα προϊόντα τους σε εκπτώσεις, ενώ την τιμητική τους έχουν και οι διαδικτυακές προσφορές.
Πολλές φορές όμως κάνουμε βιαστικές αγορές που δεν θα κάναμε αν δεν υπήρχαν οι εκπτώσεις είτε γιατί οι τιμές είναι απλησίαστες, είτε γιατί στην πραγματικότητα δεν τα χρειαζόμαστε. Πρέπει να είμαστε προσεκτικές γιατί είναι μια περίοδος που μπορούμε να βρούμε αυτό που είχαμε για καιρό στο wishlist μας σε πραγματικά καλές τιμές. Γι’ αυτό και εμείς σας προτείνουμε μερικά tips που καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τόσο στις διαδικτυακές όσο και φυσικές σας αγορές στα καταστήματα.
Αρχικά καλό θα ήταν να μην παρασύρεστε αγοράζοντας πράγματα που δεν χρειάζεστε πραγματικά. Ελέγχουμε τις τιμές από πριν, για να είμαστε σίγουροι ότι οι αναγραφόμενες εκπτώσεις είναι πραγματικές. Προτιμήστε κλασικά σχέδια και χρώματα ώστε η επένδυση σας να πιάσει τόπο. Για παράδειγμα ένα τζιν ή ένα ζευγάρι αθλητικά όπου θα φορείτε ολόχρονα. Επίσης, οι εκπτώσεις είναι μια τέλεια ευκαιρία να βρείτε το φόρεμα ή το κοστούμι που θα συνοδέψει τις πιο σημαντικές σας εμφανίσεις.
Όσον αφορά τις διαδικτυακές μας συναλλαγές καλό θα ήταν να προσέξετε τα εξής για να μην πέσετε θύματα απάτης από ψεύτικα μαγαζιά με ανύπαρκτες προσφορές.
1. Δώστε προσοχή στη γλώσσα
Τα site αυτά έχουν συχνά σκόπιμα ορθογραφικά λάθη για να μην εντοπίζονται από τις επωνυμίες. Μπορεί επίσης να συναντήσετε προτάσεις στις οποίες μπλέκονται αγγλικές και λέξεις άλλης γλώσσας, γεγονός που καθιστά την πρόταση ακατανόητη.
2. Έχουν «ακανόνιστες» τιμές
Αν παρατηρήσετε την τιμή του προϊόντος να έχει ακανόνιστη τιμή π.χ. 1.528.761 ευρώ, πολύ πιθανόν να εισήλθατε σε ψεύτικο e-shop.
3. Ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας
Προτού παραγγείλετε καλό θα ήταν αν ελέγξετε πρώτα τα στοιχεία επικοινωνίας. Όπως ποιος βρίσκεται πίσω από το κατάστημα; Ή αν υπάρχει αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση, email, αριθμός φορολογικού μητρώου.
4. Ελέγξτε την παρουσία του brand στα social media
Τα περισσότερα νόμιμα brand έχουν δραστηριότητα στα social media. Αναζητήστε το site στα social media και ελέγξτε κατά υπάρχουν σχόλια ή αξιολογήσεις από αληθινούς χρήστες.