ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Μακρυμάνικο bodycon φόρεμα και μποτάκια
 

H Κύπρος ξανασυστήνεται με νέα ταυτότητα στην τουριστική αγορά πριν το καλοκαίρι

Τουρισμός: Καμπάνια με νέο λογότυπο πριν το καλοκαίρι

Της Μαρίας Ηρακλέους

Με παράταση μερικών μηνών σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς, η Κύπρος ξανασυστήνεται με νέα ταυτότητα στην τουριστική αγορά πριν το καλοκαίρι. Αυτό συνεπάγεται με νέο λογότυπο και νέο σλόγκαν για την Κύπρο ως προορισμό, που σύμφωνα με ενημέρωση από το Υφυπουργείο Τουρισμού, τους επόμενους μήνες και πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, θα είναι έτοιμο το νέο τουριστικό λογότυπο της χώρας.

Ο ήλιος και η θάλασσα θα είναι πλέον δευτερεύοντα στοιχεία για την τουριστική ταυτότητα και το νέο λογότυπο της Κύπρου

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας ταυτότητας είναι, στη βάση του κειμένου του διαγωνισμού, η ηλιοφάνεια, οι χαλαροί ρυθμοί ζωής, ο καθαρός αέρας και η γνήσια φιλοξενία του κόσμου. Σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί και η κυπριακή γαστρονομία, ένας τομέας που το Υφυπουργείο έχει θέσει στις προτεραιότητες του να αναδείξει. Πρόκειται για στοιχεία που αναδεικνύουν την μοναδικότητα της Κύπρου ως προορισμό και μπορούν να την διαφοροποιήσουν από άλλες ανταγωνιστικές χώρες. Το νέο λογότυπο θα συμπεριλαμβάνεται στην διαφημιστική καμπάνια που προωθεί το Υφυπουργείο και η οποία θα γίνει, δεδομένης της κατάστασης με την πανδημία, ψηφιακά.

€3-4 εκατ. για ψηφιακή διαφήμιση
Αναμένεται ότι εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021 θα τρέξει η νέα ψηφιακή καμπάνια σε όλες τις αγορές που ενδιαφέρουν την Κύπρο. Σε αυτό το σημείο συνίσταται και η μεγάλη διαφορά της φετινής με την περσινή καμπάνια, αφού πέρσι η προώθηση της χώρας είχε επικεντρωθεί μόνο στις χώρες οι οποίες ήταν ανοικτές για την Κύπρο. Με βάση αυτά τα δεδομένα, μόνο για το 2021 το ποσό που θα δαπανηθεί για σκοπούς ψηφιακής διαφήμισης κυμαίνεται γύρω στα 3-4 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια που έγινε ποτέ για την Κύπρο, σημειώνει ο κ. Περδίος. Είναι γεγονός πάντως ότι η επικέντρωση στην ψηφιακή διαφήμιση, καθίσταται επιτακτική λόγω της απουσίας φέτος, άλλων παραδοσιακών εργαλείων προώθησης της χώρας μας μέχρι σήμερα- όπως για παράδειγμα η προώθηση σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.

Και εντός
Η ψηφιακή καμπάνια δεν θα αποτελέσει αποκλειστικά προϊόν εξωτερικής κατανάλωσης αλλά θα απευθύνεται και στον εγχώριο τουρισμό. «Μας ενδιαφέρει να προβάλουμε την Κύπρο και τις ομορφιές της στους μόνιμα διαμένοντες της χώρας αλλά επίσης να εξηγήσουμε ότι η καθαριότητα είναι δουλειά όλων μας και ότι χωρίς καθαριότητα δεν έχουμε ποιοτικό προϊόν και αν δεν έχουμε ποιοτικό προϊόν δεν έχουμε ποιοτικό τουρισμό. Θα είναι μια καμπάνια ευσυνειδησίας για διατήρηση του φυσικού μας περιβάλλοντος» σημείωσε ο Υφυπουργός Τουρισμού.

GOING OUT: Τελευταία Ενημέρωση