ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Ferragamo: Η νέα Αναγεννησιακή καμπάνια του οίκου στην Galleria degli Uffici

Ο δημιουργικός διευθυντής Maximillian Davis εμπνέεται από την περίοδο της Αναγέννησης και την προσαρμόζει στο 2023.

Μαρία Καραμάνου

Υπό τον τίτλο "Ferragamo: A Modern Renaissance," η καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023-2024 αποτίει φόρο τιμής στην πολιτιστική κληρονομιά και την αιώνια γοητεία της Φλωρεντίας. Η πόλη αυτή έχει βαθιές ρίζες στην ιστορία του οίκου Ferragamo, καθώς εδώ εγκαταστάθηκε ο ιδρυτής του οίκου, ανήκοντας στην ίδια πόλη και επιστρέφοντας από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Από το 1927 και μετά, η Φλωρεντία αποτέλεσε τον πυρήνα του οίκου, με το κεντρικό κτίριο της εταιρίας να βρίσκεται στο Palazzo Spini Feroni.

Η ολοκαίνουργια καμπάνια, που έχει τίτλο "New Renaissance," έχει δημιουργηθεί υπό την επίβλεψη του δημιουργικού διευθυντή του οίκου, Maximilian Davis. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι η καμπάνια φωτογραφήθηκε στο Ουφίτσι, το συμβολικό ανάκτορο της Φλωρεντίας που στεγάζει μία από τις παλαιότερες πινακοθήκες στον κόσμο, τη Galleria degli Uffizi.

Τα εκθαμβωτικά καδράκια στο παρασκήνιο αποτελούνται από διάσημα αριστουργήματα του 15ου και 16ου αιώνα, μεταξύ των οποίων βρίσκονται το «Πορτρέτο του Alessandro de Medici» του Giorgio Vasari, ο «Ευαγγελισμός» του Botticelli και το «Θριαμβικό Δίπτυχο του Federico da Montefeltro και της Battista Sforza» του Piero della Francesca.

Επιπλέον, στη συλλογή παρουσιάζονται έργα όπως το «Ευαγγελισμός» του Alesso Baldovinetti, η «Ιερή Αλληγορία» του Giovanni Bellini που δημιουργήθηκε μεταξύ 1490 και 1500, το «Ευαγγελισμός» του Paolo Veronese, το «Ιωσήφ στη Φυλακή» του Francesco Granacci και το «Πορτρέτο ενός άνδρα με ένα μετάλλιο ηλικιωμένου Cosimo Medici» του Botticelli.

Στην καμπάνια, η οποία ακολουθεί την ιδέα του Maximilian Davis να ενώσει τον κόσμο της τέχνης με την κοσμική σφαίρα της μόδας, η πρωταγωνιστική θέση ανήκει σε μια ποικίλη και συναρπαστική ομάδα ανθρώπων. Αυτή η ομάδα αποτελείται από περισσότερα από τα γνωστά μοντέλα, όπως οι Anok Yai, Vittoria Ceretti, Lina Zhang, Jessica Stam και Mona Tougaard. Εκτός από αυτούς, συμμετέχουν η δημιουργική σύμβουλος Zainab Jama, η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός Kelela, καθώς και η sound artist Yasmina Dexter. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο φωτογράφος Tyler Mitchell, υπεύθυνος για τις εκθαμβωτικές φωτογραφίες, εμφανίζεται επίσης μπροστά από τον φακό.

Μέσα από αυτήν την καμπάνια, προβάλλεται η συνύπαρξη και η διασταύρωση των διαφορετικών τομέων της δημιουργικότητας, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα που αντικατοπτρίζει την πολυπολιτισμική και πολυδιάστατη φύση της σύγχρονης τέχνης και μόδας.

Δείτε όλα τα στιγμιότυπα εδώ:


 

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X