Ριάνα Στυλιανού
Ο Οκτώβριος είναι ο Μήνας Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, μια περίοδος κατά την οποία εστιάζουμε τη στήριξή μας στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού, της δεύτερης πιο κοινής μορφής καρκίνου που επηρεάζει τις γυναίκες.
Δυστυχώς, οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε κάποιο άτομο που έχει πληγεί από αυτήν την ασθένεια, γι’ αυτό είναι σημαντικό να ξέρουμε ακριβώς πως να το χειριζόμαστε και να το υποστηρίζουμε.
Υπάρχουν πολλές εξαιρετικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που αφιερώνουν τις προσπάθειές τους στην ευαισθητοποίηση, στην έρευνα για την εύρεση θεραπείας, και στη χρηματοδότηση προληπτικών μέτρων και θεραπειών.
Κάθε Οκτώβριο, επιλεγμένα brands ομορφιάς και μόδας δείχνουν τη στήριξή τους, κυκλοφορώντας περιορισμένες εκδόσεις προϊόντων για τον Μήνα Ευαισθητοποίησης, δωρίζοντας ένα μέρος του κέρδους τους σε σημαντικούς οργανισμούς που είναι αφοσιωμένοι στη μάχη κατά αυτής της θανατηφόρας ασθένειας.
Estée Lauder Companies
Οι Estée Lauder Companies θα συνεχίσουν την καθιερωμένη εκστρατεία τους για τον καρκίνο του μαστού, η οποία ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn H. Lauder, η οποία ίδρυσε επίσης το Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF) το 1993. Τα προϊόντα που συμμετέχουν στη συγκέντρωση χρημάτων περιλαμβάνουν το Travel Spray Duo Set της AERIN, την Hand Relief Moisturizing Crème της Aveda, το Cicapair Repair Gel Cream της Dr. Jart+, το Advanced Night Repair της Estée Lauder, το Peony & Blush Suede Cologne της Jo Malone London και το The Lip Balm της La Mer, μεταξύ άλλων. Απευθείας δωρεές θα γίνουν με τον Kilian Paris να συνεισφέρει $25,000, την Tom Ford Beauty $100,000 και την Too Faced $30,000 στο BCRF.
Ralph Lauren
Για το 2024, η Ralph Lauren συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού με μια ανανεωμένη συλλογή Pink Pony. Η συλλογή περιλαμβάνει μια ποικιλία ρούχων και μια περιορισμένη έκδοση σε συνεργασία με τη μάρκα fitness Bala. Η Ralph Lauren δεσμεύεται να δωρίσει το 100% των εσόδων από το κλασικό Pink Pony Twill Ball Cap και το Pink Pony Cashmere Hoodie, καθώς και το 25% από άλλα προϊόντα της συλλογής Pink Pony, στο Pink Pony Fund και διάφορες παγκόσμιες φιλανθρωπίες για τον καρκίνο.
Guess
Η Guess θα συνεισφέρει 10.000 δολάρια και θα προσφέρει δώρο με κάθε αγορά σε επιλεγμένα καταστήματα στις Η.Π.Α. καθ' όλη τη διάρκεια του μήνα, προς όφελος του Get In Touch Foundation — που προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση σχετικά με την υγεία του μαστού. Επιπλέον, η Guess Watches συνεχίζει τη 11χρονη συνεργασία της με το ίδρυμα, δωρίζοντας το 10% των εσόδων από τη δεύτερη περιορισμένη σειρά ρολογιών της.
Sézane
Για τον Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού 2024, η Sézane συνεχίζει την πρωτοβουλία Pink Wednesday σε συνεργασία με την Demain. Από το 2018, η μάρκα δωρίζει όλα τα καθαρά έσοδα από τις μηνιαίες Pink Creations και το 10% από τις πωλήσεις jean Sézane σε οργανώσεις που υποστηρίζουν την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού, συμπεριλαμβανομένων του Ινστιτούτου Gustave Roussy, της Pink Ribbon Foundation και του Women’s Cancer Research Fund. Φέτος, παρουσίασαν το Carlo Jacket σε λεοπάρ σχέδιο ως μέρος της καμπάνιας τους.
Jane Iredale
Με αποστολή να δημιουργεί προϊόντα που βοηθούν τις γυναίκες να δείχνουν και να αισθάνονται καλύτερα, η Jane Iredale υποστηρίζει οργανώσεις με παρόμοια αποστολή, έχοντας ήδη δωρίσει 3,5 εκατομμύρια δολάρια σε κοινωνικές αιτίες. Κάθε χρόνο δημιουργεί ένα φιλανθρωπικό προϊόν και φέτος συνεργάζεται με το Look Good Feel Better, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που διδάσκει τεχνικές ομορφιάς σε άτομα με καρκίνο. Το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις του περιορισμένου Blush Stick θα δοθεί για την υποστήριξη γυναικών στην ανάρρωση.
Elemis
Καθ' όλη τη διάρκεια του Οκτώβρη, η Elemis θα δωρίσει ένα μπουκάλι Pro-Collagen Rose Facial Oil σε μια επιζώσα του καρκίνου του μαστού για κάθε μπουκάλι που αγοράζεται. Επιπλέον, η Elemis θα δωρίσει 25.000 δολάρια για να υποστηρίξει το Look Good Feel Better.
Laura Geller Beauty
Η Laura Geller Beauty, υπό την ηγεσία της επιζώσας καρκίνου Laura Geller, ενισχύει τη δέσμευσή της για τις πρωτοβουλίες του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού με μια αποκλειστική συλλογή. Διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου, η συλλογή κοστίζει 59 δολάρια και περιλαμβάνει το Everyday Heroes Baked Trio και το Dual-Ended Blush + Eyeshadow Precision Brush Duo. Η μάρκα ομορφιάς υπόσχεται ότι το 50% των εσόδων από το πακέτο BCA θα δοθεί στο Cancer Schmancer Foundation της Fran Drescher, μια φιλανθρωπία που επικεντρώνεται στην πρόληψη και την πρώιμη ανίχνευση καρκίνου.
Bogg Bag
Για τον Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού 2024, η Bogg Bag, μια εταιρεία που έχει ιδρυθεί από γυναίκες, έχει συνεργαστεί με το Breast Cancer Research Foundation (BCRF). Η Bogg Bag θα δωρίσει το 10% της τιμής αγοράς από τις συλλογές Haute PINK και Blowing PINK Bubbles καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα.
Athletic Propulsion Lab
Η Athletic Propulsion Labs (APL) λανσάρει μια περιορισμένη έκδοση αθλητικού παπουτσιού APL TechLoom Dream, με μια σατέν ροζ κορδέλα στη φτέρνα να το διακοσμεί. Η APL θα δωρίσει το 20% της τιμής πώλησης των 250 δολαρίων στο Women’s Cancer Research Fund, εξασφαλίζοντας έτσι τουλάχιστον 5.000 δολάρια. Το παπούτσι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα www.athleticpropulsionlabs.com και σε επιλεγμένα καταστήματα APL Flagship Experience στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες.
Marks & Spencer
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η ξεχωριστή εκστρατεία «Fashion That Matters» επιστρέφει με ένα νέο συλλεκτικό μπλουζάκι, σχεδιασμένο αποκλειστικά για τα M&S από τη διακεκριμένη σχεδιάστρια Έφη Παπαϊωάννου. Το μπλουζάκι είναι διαθέσιμο σε όλα τα φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα M&S καθ' όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, στην τιμή των €28. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δοθούν στην Europa Donna Κύπρου, ενισχύοντας την πολύτιμη προσπάθειά της στην καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.