Ριάνα Στυλιανού
Oι Millennials με τους Gen Zs έχουν εξαιρετικά πολλές διαφορές στον τρόπο ντυσίματός τους, αλλά να που βρήκαμε ένα κοινό στοιχείο, με το οποίο είμαστε σούπερ χαρούμενες που επέστρεψε πίσω στη μόδα.
Πρόκειται για ένα αξεσουάρ, πιο συγκεκριμένα μια τσάντα, την οποία, εάν εσείς που διαβάζετε αυτό το άρθρο βρίσκεστε στην ίδια ηλικιακή κατηγόρια μαζί μου, δηλαδή γύρω στα 30, θα την είχατε και εσείς εν καιρώ γυμνάσιου/λυκείου.
Ο λόγος για την Longchamp τσάντα ώμου την Le Pliage tote, με την οποία είχα εμμονή στα 16 μου και παρακαλούσα την μητέρα μου να μου την πάρει όχι σε ένα, αλλά σε δύο και τρία χρώματα. #spoiled.
Αύτη η άκρως πρακτική τσάντα που περιέχει μονάχα μια μικρή θήκη στο κούμπωμα της τσάντας, έχω να πω πως συνεχίζω ανέκαθεν να την φορώ στην καθημερινότητα μου, η οποία χρονολογείται μάλιστα άνω των 10 χρονών.
Πώς έγινε ωστόσο δημοφιλής αυτή η τσάντα στη νέα γένια;
H απάντηση είναι μια: To TikTok
H content creator Soraya Raji που μετρά εκατομμύρια ακολούθους συνολικά σε όλες τις social media πλατφόρμες της, παραδέχτηκε ότι το TikTok feed της την έκανε influenced να αγοράσει τη δική της τσάντα.
Μάλιστα, στο TikTok, το #lepliage έχει συγκεντρώσει 69 εκατομμύρια προβολές, και συνεχίζει να αυξάνεται.
Ο Lyst Index - ένα μηχανισμός αναζήτησης μόδας – ανάφερε ότι οι αναζητήσεις για τη Longchamp αυξήθηκαν κατά 56% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όλα χάρη στο Le Pliage.
@hannahjibeen i originally got the large and then exchanged it for the medium and i it #longchamp #lepliage #schoolbag #whatsinmybag #fyp #whatfitsinmybag ♬ Selfcare-demo - Bella Moulden
@inspiredbyasha here is a size comparison for the current longchamp le pliage bags #longchamp #lepliage #sizecomparison #handbaghaul original sound - Asha | smart shopaholic