ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Louis Vuitton: Όλες οι πληροφορίες για το ξενοδοχείο που θα ανοίξει

Το ξενοδοχείο θα βρίσκεται στο Παρίσι.

Μαρία Καραμάνου

Η απόφαση του οίκου Louis Vuitton να ανοίξει το πρώτο του ξενοδοχείο στην καρδιά του Παρισιού φαίνεται να προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον και ανυπομονησία. Η επιλογή της πρόσοψης ενός κτιρίου Art Nouveau στα Ηλύσια Πεδία με το μονόγραμμα του Louis Vuitton αναμένεται να προσδώσει μια ιδιαίτερη αίγλη στον χώρο.

Η είδηση αυτή φέρνει τον οίκο στον κατάλογο των πολυτελών οίκων μόδας που επεκτείνονται και στον χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας, μια τάση που ακολούθησαν και άλλοι διάσημοι οίκοι όπως οι Bulgari, Armani και Versace. Το γεγονός ότι ο Louis Vuitton επέλεξε ένα κτίριο με επιφάνεια 22.000 m2 στη λεωφόρο 103 des Champs-Élysées δείχνει τη δέσμευσή του για έναν επικείμενο εντυπωσιακό χώρο.

Η αρχική πληροφορία που έλεγε ότι το κτίριο θα φιλοξενούσε τα νέα κεντρικά γραφεία του οίκου Dior, που ανήκει στον οίκο Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH), φαίνεται πως δεν ισχύει πλέον. Αντίθετα, το κτίριο θα αποτελέσει τον τόπο ενός νέου έργου για τον οίκο Maison, αναδεικνύοντας την συνεχή εξέλιξη και δημιουργικότητα της εταιρείας.

Η κίνηση της Louis Vuitton να καλύψει προσωρινά την πρόσοψη του Art Nouveau κτιρίου με μια μεταλλική εγκατάσταση που αναπαριστά το μονόγραμμά της είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή. Η έμπνευση από τα μπαούλα του Maison, που κάποτε χρησιμοποιούσαν οι εξερευνητές, προσδίδει έναν αέρα ταξιδιωτικής και περιπετειώδους αισθητικής στην εγκατάσταση.

Η αναφορά στην άδεια κατασκευής που περιλαμβάνει σκοπούς όπως το λιανικό εμπόριο, η διαμονή σε ξενοδοχείο, η κατασκευή ενός υπόγειου επιπέδου και μιας εσωτερικής αυλής, αναδεικνύει την πολυσύνθετη φύση του έργου. Με αυτήν την εξέλιξη, η Louis Vuitton φαίνεται πως επεκτείνει την παρουσία της πέραν του κόσμου της μόδας, ενσωματώνοντας τον χώρο του λιανικού εμπορίου και της πολυτελούς διαμονής. Αυτό μπορεί να αποτελέσει έναν ακόμη τρόπο για τον οίκο να προσφέρει σε οπαδούς του μια ολοκληρωμένη εμπειρία του lifestyle που εκπροσωπεί.

Η ευθύνη του CEO Pietro Beccari για αυτήν τη μεταμόρφωση, σε συνδυασμό με την εμπειρία του στον οίκο Dior, υποδηλώνει την προσήλωση της εταιρείας στη δημιουργία πολυχρηστικών χώρων που υπερβαίνουν τον τομέα της μόδας.

Αν και δεν υπάρχει ακόμη επιβεβαίωση για τη μελλοντική χρήση του κτιρίου, η ανακαίνιση συμβαίνει την περίοδο που το Παρίσι ετοιμάζεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Αυτό ενδέχεται να ανοίξει νέες δυνατότητες για τον χώρο και τη χρήση του κτιρίου.

Το χαρτοφυλάκιο φιλοξενίας της LVMH, που περιλαμβάνει την Cheval Blanc και την Bulgari Hotels & Resorts, αποδεικνύει την πολυπολιτισμική προσέγγιση του ομίλου, προσφέροντας πολυτελείς εμπειρίες σε διάφορες περιοχές του κόσμου. Η ανάπλαση του La Samaritaine είναι ένα άλλο παράδειγμα της δέσμευσης της LVMH στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων και πολυδιάστατων περιβάλλοντων.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X