
Ριάνα Στυλιανού
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nike, Elliot Hill, έχει ως στόχο να αναβαθμίσει την αθλητική επωνυμία και να τη βάλει ξανά σε τροχιά επιτυχίας. Έτσι λοιπόν, αποφάσισε να εντάξει στην ομάδα του νέα άτομα, και ένα από αυτά, η Kim Kardashian.
Στις 18 Φεβρουαρίου λοιπόν, η Nike ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός sub-brand το οποίο ονομάζεται NikeSkims.
Στην πραγματικότητα, η συμφωνία είχε κλείσει από τον Οκτώβριο του 2023. Η δημιουργία του brand παρουσιάζεται ως «για γυναίκες», με τις δύο επωνυμίες να υπόσχονται ρούχα που επικεντρώνονται στη φυσική κατάσταση και τη γυμναστική. Η συνεργασία αυτή συνδυάζει την καινοτομία της Nike στον αθλητικό εξοπλισμό με την εστίαση της Skims στο γυναικείο σώμα, προσφέροντας προϊόντα που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη των γυναικών. Η συνεργασία αυτή στοχεύει να επαναστατήσει τη βιομηχανία του fitness και του activewear.
Η πρώτη συλλογή θα κυκλοφορήσει την άνοιξη σε επιλεγμένα καταστήματα της Αμερικής, με παγκόσμια επέκταση το 2026, που θα περιλαμβάνει καταστήματα λιανικής, καθώς και χονδρική πώληση. Αξίζει να σημειωθεί πως οι μετοχές της Nike εκτοξεύτηκαν κατά 6,2% το απόγευμα της Τρίτης 18 Φεβρουαρίου.
Introducing NikeSKIMS. A new brand coming this spring for the body obsessed.
— Nike (@Nike) February 18, 2025
Designed to sculpt and engineered to perform. pic.twitter.com/EbYrNas1Ff
Η Heidi O’Neill, πρόεδρος του τμήματος καταναλωτών, προϊόντων και brand, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για την ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα νέο brand και να ταράξουμε τα πράγματα για τη νέα γενιά αθλητριών με το NikeSkims». Η Kim Kardashian από την άλλη ανέφερε: «Αυτή η συνεργασία είναι το αποκορύφωμα αυτού του κοινού οράματος, προσφέροντας προϊόντα που είναι σχεδιασμένα προσεκτικά για να διαμορφώνουν και να αποδίδουν σε κάθε σώμα».
Η συμφωνία ενισχύει τις αθλητικές φιλοδοξίες της Skims και αποτελεί στροφή για τη Nike, η οποία προσπαθεί να ενισχύσει την επιχείρηση γυναικείων προϊόντων της, καθώς αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από μάρκες όπως οι Lululemon και Alo Yoga.
Αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία το λανσάρισμα του brand και τα πρώτα προϊόντα του. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να υποθέσουμε ότι οι κύριες αποχρώσεις τους θα είναι σε nude τόνους, όπως ακριβώς μας έχει συνηθίσει η Kim Kardashian με την ιδιαίτερη αισθητική της όλα αυτά τα χρόνια.