ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Αυτοί οι αριθμοί θα αυξήσουν τους followers σου στο Instagram

Ξέρεις τι πρέπει να ελέγχεις;

Instagram! Όσο και να μην το θέλουμε οι αριθμοί του Instagram μας αφορούν. Πόσους followers έχουμε και πόσα like παίρνουμε είναι ένα θέμα που συχνά μας απασχολεί. Στο κάτω κάτω ζούμε σε μια εποχή γεμάτη ''Infuencers'', ποιους αριθμούς πρέπει να ελέγχουμε λοιπόν στον Instagram για να αυξήσουμε τους αριθμούς μας;

Προσέγγιση – Impact
Ναι, σταματήσαμε πλέον να μετρούμε likes. Σε μερικές χώρες η απομάκρυνση των likes άλλαξε για πάντα τα δεδομένα. Αντί για αυτά μετρούμε την προσέγγιση που έχει ο λογαριασμός μας και το «brand» μας στο Instagram. Όσο και να φαίνεται περίεργο στον κόσμο του Instagram χρειάζεται να κάνεις brand τον ίδιο σου τον εαυτό και να του συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο.
Για να μπορέσεις λοιπόν να αυξήσεις τους followers και να κάνεις το «brand» αναγνωρίσιμο θα πρέπει να εστιάσεις στην αύξηση της προσέγγισής σου. Αν ψάξεις λίγο θα βρείς και εφαρμογές που μπορούν να σε βοηθήσουν.

Αποθήκευση
Ξέρετε το μικρό εικονίδιο που υπάρχει κάτω από τις φωτογραφίες με το οποίο μπορείς να αποθηκεύεις post τα οποία σου αρέσουν και βρίσκεις ενδιαφέρων; 

Ε λοιπόν αφού τα likes σιγά σιγά δεν μετράνε και τόσο, ο αλγόριθμος του Instagram μετράει τα αποθηκευμένα post. Όσο πιο ενδιαφέρων είναι οι δημοσιεύσεις σου τόσο περισσότεροι θα τις αποθηκεύουν. Με αυτόν τον τρόπο το Instagram θα εμφανίσει το post σου σε περισσότερες αρχικές σελίδες.

Πωλήσεις
Πολλές είναι οι πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων οι οποίες χρησιμοποιούμε όμως όταν μιλάμε για πωλήσεις τότε τα περισσότερα χρήματα έρχονται από το Instagram. Είναι μία από τις πιο εξελιγμένες πλατφόρμες και τα τελευταία χρόνια βοήθησε πολύ τις εταιρείες στο θέμα των πωλήσεων. Με τις διαφημίσεις τα post και τα stories κατάφερε να εδραίωση την θέση του στην αγορά. Για να μπορέσεις να ελέγξεις τις πωλήσεις σου από το Instagram τότε θα πρέπει να προσθέσεις το UTM parameters – Ενιαίος Εντοπιστής Πόρων σε όποιον σύνδεσμο χρησιμοποιείς. Έτσι μπορείς να δεις πως το περιεχόμενό σου μετατρέπετε σε χρήμα. Ακόμη μην υποτιμάτε το «link in bio» το οποίο είναι ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία στο Instagram.

Engagement rate
Αν οι follwers σου σχολιάζουν και μοιράζονται τις δημοσιεύσεις σου τότε το engagement rate σου ανεβαίνει αφού φαίνεται ότι το περιεχόμενό σου έχει ανταπόκριση.

Πώς υπολογίζεται το engagement rate;
Χωρίζουμε τον αριθμό των likes και των σχολίων από τον αριθμό των followers και το πολλαπλασιάζουμε με το 100

Engagement rate = (Likes + Comments) / Followers * 100

Προβολές Instagram stories
Πόσες φορές βλέπεις τα stories του Instagram και κάνεις skip άτομα τα οποία ξέρεις ότι δεν θα σου δείξουν τίποτα ενδιαφέρων και πόσες φορές ενθουσιάζεσαι με τις ιστορίες άλλων ατόμων που είναι πάντα τόσο καλοστημένες;

Πρέπει λοιπόν τα stories που ανεβάζεις να έχουν ενδιαφέρων και να δημιουργούν στον κόσμο την επιθυμία να τα δει. Πρέπει και πάλι λοιπόν αν προσέξεις τι αρέσει στο κοινό σου για να μπορέσεις να ετοιμάζεις περιεχόμενο πιο σωστά.

  • Έλεγξε το ποσοστό ολοκλήρωσης. Πόσα δευτερόλεπτα έκατσε ένας χρήστης στην ιστορία σου.
  • Υπολόγισε τις ιστορίες στο Instagram για να παρακολουθήσεις τη κίνηση του λογαριασμού σου.
  • Υπολόγισε το ποσοστό “απόρριψης” μετά την πρώτη σου ιστορία.

Η καλύτερη στιγμή για να κάνεις post
Σίγουρα θα έχεις ακούσει ότι υπάρχει η σωστή ώρα για να δημοσιεύσεις κάτι στο Instagram.

Κοίταξε λοιπόν προσεκτικά τα post σου και δες ποιες ώρες και μέρες θα μαζέψεις περισσότερα likes και comments.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θέλεις να δημοσιεύσεις ASAP την cute φωτογραφία που μόλις τράβηξες, σκέψου το λίγο και ίσως να είναι καλύτερα να την κρατήσεις για αργότερα.

Ανάπτυξη
Ξέρουμε ότι μετράς πόσους followers χάνεις και κερδίζεις κάθε μέρα. Είναι καλό να προσέχεις ανάλογα με το περιεχόμενο που δημοσιεύεις εκτός από όσα προαναφέραμε και τον αριθμό των ακόλουθών σου. Είναι εξάλλου ενδεικτικό για το τι τους αρέσει να βλέπουν στον λογαριασμό σου και τι όχι.

 

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X