Η Καθημερινή
Πρίν από περίπου μία εβδομάδα το Υφυπουργείο Τουρισμού ανέβασε στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης και στην σελίδα του στο You Tube, δύο σποτ τα οποία ετοίμασε στο πλαίσιο της εκστρατείας καθαριότητας της Κύπρου.
Ωστόσο το ένα εκ των δύο κατέβηκε με συνοπτικές διαδικασίες τόσο από το social media, όσο και από το το You Tube, ως αποτέλεσμα αντιδράσεων που είχαν εκφραστεί σε σχέση με το περιεχόμενο του.
Συγκεκριμένα έγιναν αναφορές ότι με το σενάριο του προάγει σεξιστικά πρότυπα και κάθε άλλο παρά επιτυγχάνει τον στόχο του, που είναι η ευαισθητοποίηση για την καθαριότητα της Κύπρου.
Πρωταγωνιστές στο βίντεο, ένα ζευγάρι μεσήλικες και μια νεαρή γυναίκα στην παραλία.
Η «Κ» επικοινώνησε με τον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης και την διευθύντρια του Χριστιάνα Πασχαλίδου, η οποία ανέφερε ότι δεν είναι ο αρμόδιος φορέας για φιλμάκια κυβερνητικών τμημάτων. Εξέφρασε ωστόσο την ετοιμότητα του φορέα να παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες και τις απόψεις τους στο Υφυπουργείο Τουρισμού, σε περίπτωση που θέλουν να συνεργαστούν μαζί τους.
Δείτε το φιλμάκι.