Μαρία Καραμάνου
Η επιστροφή της Meghan Markle στο Instagram την προηγούμενη εβδομάδα φάνηκε ότι είχε σαφείς επαγγελματικούς σκοπούς. Το νέο της εγχείρημα, με το όνομα «America Riviera Orchard», αποτελεί ένα ολοκαίνουριο lifestyle brand.
Η Δούκισσα του Sussex παρουσίασε μια νέα ιστοσελίδα και μια σελίδα στο Instagram για το νέο της εγχείρημα την περασμένη Πέμπτη, εκφράζοντας τον πάθος της γι' αυτό. Σύμφωνα με αναφορές του περιοδικού PEOPLE, το νέο lifestyle brand αντανακλά όλα όσα αγαπά η Meghan - την οικογένεια, τη μαγειρική, τη διασκέδαση και τη διακόσμηση σπιτιού. Ένα άτομο από τον στενό της κύκλο ανέφερε, «Είναι κάτι που ήθελε να κάνει εδώ και καιρό. Είναι ενθουσιασμένη που θα μοιραστεί το στυλ της και τα πράγματα που αγαπάει».
Meghan Markle’s inability to name things continues, this time with the mouthful American Riviera Orchard, which is a horrible name. Too long and not catchy at all. Also, there’s her walking around her $14 million mansion in a large black gown in the promo video. Nothing says… pic.twitter.com/M4nyYTXlux
— Royal News Network (@RNN_RoyalNews) March 14, 2024
Το όνομα του brand, «America Riviera Orchard», αντιπροσωπεύει ένα τρυφερό νεύμα στην Santa Barbara, την πόλη της Καλιφόρνιας όπου ζουν η Meghan και ο πρίγκιπας Harry με τα παιδιά τους, τον 4χρονο γιο Prince Archie και την 2χρονη κόρη πριγκίπισσα Lilibet. Η επιλογή αυτή αισθάνθηκε «τέλεια» για τη Meghan, καθώς η Santa Barbara είναι γνωστή ως η «Αμερικανική Ριβιέρα» εδώ και πάνω από έναν αιώνα.
Μια πηγή ανέφερε, «Η Meghan θεώρησε το όνομα American Riviera Orchard τέλειο. Το θεώρησε αυθεντικό. Ανυπομονεί για την εκκίνηση της ιστοσελίδας».