Ένα σημαντικό εμπόδιο στη βιωσιμότητα και την οικολογία αποτελεί η υπερ=παραγωγή προϊόντων στη βιομηχανία της μόδας, με αποτέλεσμα να μαζεύονται όγκοι προϊόντων στο λεγόμενο ''fast fashion''. Το σκεπτικό του fast fashion προϋποθέτει μεγάλες ποσότητες ρούχων και αξεσουάρ που πωλούνται σε χαμηλές τιμές και μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε λύση.
Μια startup εταιρεία έρχεται να φέρει την αλλαγή, με ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο. Ο Ramin Ahmari, ιδρυτής της εταιρείας FINESS περιγράφει την ιδέα του με την φράση ''Το Zara συναντά το Netflix'', εξηγώντας πως τα προϊόντα θα δημιουργούνται αναλόγως της ζήτησης από το target group, με βάση τις αλληλεπιδράσεις της κοινότητας των ατόμων της γενιάς Ζ, που θα αναλύονται για να καθορίσουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται καταγράφουν την δράση των ατόμων της γενιάς Ζ και το περιεχόμενο των influencers με το οποίο αλληλεπιδρούν, παράγωντας το επιθυμητό προϊόν, χωρίς αυτή η δημιουργία να περνά αναγκαστικά μέσω μιας ομάδας σχεδιασμού. Ωστόσο η ομάδα θα είναι έτοιμη να βάλει τη δική της σφραγίδα σε αυτές τις δημιουργίας.
Θα παράγονται περίπου τρία πρωτότυπα ρούχα και θα ανεβαίνουν στον ιστότοπο έτσι ώστε να ψηφίσουν οι χρήστες. Η δημοφιλέστερη απ' αυτά θα πηγαίνουν σε παραγωγή με βάση των αριθμό των προ-παραγγελιών, με περιορισμένο αριθμό έξτρα κομματιών για όσους έχασαν την ψηφοφορία.
Με αυτό τον τρόπο, θέλει όχι μόνο να πλασάρει μια νέα πλατφόρμα που θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της υπερβολικής παραγωγής, αλλά και να δώσει τα θεμέλια για ανάλογες ιδέες και σε άλλα brands ή οίκους μόδας.