![](assets/modules/wnp/articles/202502/123426/images/b_16.png)
Μαρία Καραμάνου
Το φετινό Super Bowl LIX δεν ήταν απλώς ο μεγαλύτερος αθλητικός αγώνας της χρονιάς, αλλά και το πιο πολυσυζητημένο τηλεοπτικό γεγονός, σπάζοντας κάθε ρεκόρ τηλεθέασης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, ο μέσος όρος των τηλεθεατών έφτασε τα 127,7 εκατομμύρια, ξεπερνώντας κατά 3% το ρεκόρ του 2024.
Οι Philadelphia Eagles επικράτησαν επί των Kansas City Chiefs με σκορ 40-22, κατακτώντας το δεύτερο Super Bowl στην ιστορία τους. Όμως, πέρα από την ένταση του αγώνα, η βραδιά σημαδεύτηκε από έντονες στιγμές στις εξέδρες.
Ο Donald Trunp έγινε ο πρώτος εν ενεργεία πρόεδρος των ΗΠΑ που παρευρέθηκε σε Super Bowl, γεγονός που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις. Παράλληλα, η Taylor Swift, η οποία βρίσκεται σε σχέση με τον σταρ των Chiefs Travis Kelce, αποδοκιμάστηκε από μερίδα των φιλάθλων, ενώ η εμφάνιση του Kendrick Lamar στο ημίχρονο δίχασε το κοινό.
Eagles' Super Bowl victory sets TV record with 126 million viewers https://t.co/fvQhPzHyRA
— PhillyVoice (@thephillyvoice) February 12, 2025
Το halftime show με τον Kendrick Lamar εκτόξευσε ακόμη περισσότερο τα νούμερα τηλεθέασης. Σύμφωνα με το Fox, ο μέσος όρος τηλεθέασης κατά τη διάρκεια της εμφάνισής του άγγιξε τα 133,5 εκατομμύρια, ξεπερνώντας το περσινό ρεκόρ του Usher (129,3 εκατ.). Μάλιστα, η κορύφωση της τηλεθέασης σημειώθηκε μεταξύ 8:00 – 8:15 μ.μ., φτάνοντας τους 137,7 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Το Super Bowl είναι πάντα μια γιορτή για τους διαφημιστές, και φέτος οι πιο δημοφιλείς διαφημίσεις στο YouTube ήταν: Booking.com, με μια χιουμοριστική προσέγγιση στις ταξιδιωτικές εμπειρίες. Ram Trucks, που παρουσίασε ένα δυναμικό σποτ για το νέο της μοντέλο. Google Pixel 9, με μια διαφήμιση που προκάλεσε buzz στα social media.