ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Ανδρέας Γεωργίου: «Φινάλε με ανατροπές στο ‘Τατουάζ’»

Πολυάσχολος, ταλαντούχος, δημιουργικός. Ο Ανδρέας Γεωργίου, λίγο πριν κλείσει οριστικά τον κύκλο του «Τατουάζ» στον Alpha και ανάμεσα στα γυρίσματα για τον πιλότο της νέας του σειράς, μάς μιλάει για όλα, αποδεικνύοντας πως η θέληση και το ταλέντο μπορούν να κάνουν θαύματα!

Του Ανδρέα Μαλάη για το περιοδικό Τηλεώρες


Σε πετυχαίνουμε σε μια πολύ δημιουργική περίοδο! Ας πάρουμε τα πράγματα, όμως, από την αρχή. «Τατουάζ», δεύτερη και τελευταία σεζόν. Δεν φοβηθήκατε ότι η ανακοίνωση για το τέλος της σειράς, στο μέσο της σεζόν, θα στοίχιζε στην απήχησή της;
Κοίταξε, έπρεπε να είναι πρόωρο, γιατί έπρεπε κιόλας να ενημερωθούν οι ηθοποιοί ότι είναι αποδεσμευμένοι για την επόμενη σεζόν, οπότε αυτός είναι ο κύριος λόγος που ανακοινώθηκε τόσο νωρίς. Θεωρώ ότι η σειρά είχε τη ροή της τα τελευταία δύο χρόνια, οπότε δεν πιστεύω ότι έπαιξε κάποιο ρόλο η ανακοίνωση για το τέλος της σειράς.


Πώς θα κινηθεί η πλοκή μέχρι το τέλος;
Σίγουρα θα έχει πολλές ανατροπές στην ιστορία και δεν το λέω έτσι κλασικά, κλισέ, όπως το λέμε πάντα. Θα έρθουν ανατροπές που πραγματικά ο κόσμος δεν τις περιμένει. Ορισμένα από τα στοιχεία που θα παρακολουθούσαμε στην τρίτη σεζόν της σειράς θα εμπλουτίσουν με κάποιο τρόπο, πιο συμπυκνωμένο προφανώς, το τέλος της σειράς. Δηλαδή, θα έρθουν κορυφώσεις, ιδιαίτερα μετά το Πάσχα.

Πόσο δύσκολο και πόσο απαιτητικό είναι το καθημερινό δίωρο επεισόδιο;
Είναι σαφώς μια πρόκληση, όπως και το «Μπρούσκο» έκρυβε δυσκολίες, γιατί ήταν μια μεγάλη παραγωγή που γυριζόταν ταυτόχρονα και στα Χανιά και έπρεπε να συνεργαστούμε με ηθοποιούς που είχαν παράλληλα και υποχρεώσεις στο θέατρο. Τα πάντα θέλουν οργάνωση και μέθοδο. Μια δουλειά καλό είναι να στήνεται σωστά από την αρχή, να μπαίνουν σωστά οι βάσεις, να γίνεται σωστός προγραμματισμός και, βέβαια, να υπάρχει η σωστή ομάδα. Έχω μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα πίσω μου, η διεύθυνση της παραγωγής γίνεται από ανθρώπους που πιστεύω ότι είναι από τους πιο έμπειρους στον χώρο μας και πλέον μπορώ να σού πω ότι η δουλειά βγαίνει πολύ πιο εύκολα τώρα που γυρίζουμε οκτώ επεισόδια τη βδομάδα παρά προηγουμένως που κλείναμε πέντε. Δεν είναι δύσκολο, χρειάζεται, όμως, πειθαρχία. Στο τέλος της μέρας, βέβαια, μπορώ να σού πω ότι και ελεύθερο χρόνο έχω και μπορώ να κοιτάξω και την προσωπική μου ζωή.

Θεωρείς ότι περσινή επιλογή του Ντάνου δικαιώθηκε εν τέλει;
Ναι, ο Ντάνος με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Ήταν ένα πείραμα για το οποίο δουλέψαμε από πριν πολύ. Ήταν μια πολύ καλή συνεργασία και θέλω να διαψεύσω και ορισμένα δημοσιεύματα που μάς θέλουν να είμαστε στα μαχαίρια. Ήταν μια συνεργασία και ένας κύκλος που κλείνει με αγάπη και χωρίς οτιδήποτε αρνητικό.

Πάμε τώρα στα νέα πλάνα! Νέα δουλειά. Μίλησέ μας λίγο γι’ αυτό.
Ναι, η εταιρεία παραγωγής αναλαμβάνει δύο πρότζεκτ ουσιαστικά, καλλιτεχνικά θα αναλάβω το ένα από τα δύο, σε σενάριο της Βάνας Δημητρίου. Ήδη σήμερα που μιλάμε ξεκινάμε γυρίσματα για τον πιλότο της σειράς και αναμένεται να ξεκινήσει με τη νέα σεζόν.

Διαβάζουμε ότι έχουν ήδη κλείσει για να συμμετέχουν οι Πέμυ Ζούνη και Θάλεια Ματίκα.
Ναι! Και ο Γιώργος Παρτσαλάκης κι ο Απόστολος Γκλέτσος συνεχίζουν μαζί μας, όπως και η Δανάη Παππά. Στη συνέχεια, αναμένεται να μπει και ο Στέφανος Μιχαήλ στο καστ.

Θα κινηθείτε πάλι στα ίδια μονοπάτια υφολογικά, κοινωνική δραματική σειρά;
Δεν μπορώ, δυστυχώς, να πω κάτι ακόμη, όχι για κάποιο άλλο λόγο, αλλά κυρίως επειδή θέλουμε να επιτρέψουμε στο κανάλι που εν τέλει θα προβάλει τη σειρά να κάνει το δικό του μάρκετινγκ και να προωθήσει όπως αυτό θέλει τη σειρά. Απλώς από σεβασμό, λοιπόν...

Άρα, δεν έχετε καταλήξει ακόμη σε συμφωνία με κάποιο κανάλι.
Όχι. Είμαστε σε συζητήσεις με διάφορα κανάλια και έχουμε στα χέρια μας συγκεκριμένες προτάσεις, ωστόσο περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο πιλότος για να γίνουν και οι τελικές συναντήσεις.

Θεωρείς ότι με το «Μπρούσκο» φέρατε έναν αέρα ανανέωσης στον χώρο της μυθοπλασίας;
Κοίταξε, θεωρώ ότι το «Μπρούσκο» ήταν κατά κάποιο τρόπο η επανεκκίνηση της μυθοπλασίας στην Ελλάδα. Για ένα μεγάλο διάστημα δεν υπήρχε κάτι, κυριαρχούσαν τα τούρκικα σίριαλ. Με το «Μπρούσκο», λοιπόν, ξεκίνησε και η συνεργασία Ελλάδας – Κύπρου και κατά κάποιο τρόπο έγινε η Κύπρος production house για την Ελλάδα στον χώρο της μυθοπλασίας. Αισθάνομαι, λοιπόν, ότι η σειρά έφερε μια νέα εποχή στη μυθοπλασία και σύμφωνα με αυτό διαμορφώθηκε και το τηλεοπτικό πεδίο, που έφερε και πάλι τα καθημερινά στο προσκήνιο, όπως το «Τατουάζ» που σταδιακά καθιέρωσε και το δίωρο. Ήταν η σειρά που αντιστάθηκε στα ριάλιτι και, όπως αποδείχθηκε, κέρδισε. Νιώθω πολύ περήφανος και ευτυχισμένος μαζί διότι πολλοί άνθρωποι έχουν δουλειά, γιατί για ένα μεγάλο διάστημα η τηλεόραση δεν έδινε δουλειές.

Πέρα από αυτά, φέρατε πίσω στη μικρή οθόνη μεγάλα ονόματα που είχαμε να δούμε καιρό.
Ναι, για παράδειγμα η Πέμυ Ζούνη είχε χρόνια να εμφανιστεί στην τηλεόραση, το ίδιο και η Θάλεια Ματίκα και ήταν πάρα πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι δέχθηκαν με μεγάλη χαρά να συμμετάσχουν στο νέο μας πρότζεκτ.

Η τηλεόραση είναι μέρος της καθημερινότητάς σου ως θεατή;
Παρακολουθώ όσο χρειάζεται για να είμαι ενημερωμένος. Δεν έχω χρόνο να παρακολουθήσω κάτι, αλλά κι όταν έχω, μετά από ώρες γύρισμα δεν έχω τη διάθεση. Είμαι, όμως, πλήρως ενημερωμένος για όλα τα προγράμματα και όλο το τηλεοπτικό προϊόν.

Νιώθεις ότι τα πράγματα έχουν αρχίσει να εξελίσσονται;
Σίγουρα, κάθε χρονιά βλέπω να γίνονται ολοένα και καλύτερες δουλειές κι αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός. Ο καθένας μας οφείλει να ανεβάζει τον πήχη και να προσπαθούμε κάθε φορά να προβάλουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να υπάρχει μόνο μια σειρά στην τηλεόραση.

Θεωρείς ότι η μυθοπλασία απειλείται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες;
Σίγουρα, είναι κάτι καινούργιο που αρχίζει να κερδίζει έδαφος, ωστόσο η τηλεόραση υπάρχει και πάντα θα υπάρχει, όπως και στο εξωτερικό που οι διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν μεγαλύτερη απήχηση: η τηλεόραση δεν έχει χάσει τη δύναμή της. Το ζήτημα είναι πως μιλάμε για άλλα μεγέθη. Είμαστε ένας λαός της συνήθειας, όμως, οπότε πιστεύω πως έχουμε ακόμη χρόνο μέχρι να περάσει τόσο στην καθημερινότητά μας.

Για σένα, όμως, δεν αποτελεί πρόκληση; Μετά από μεγάλες επιτυχίες στην τηλεόραση δεν θα ήταν μελλοντικά και κάτι που θα σκεφτόσουν;
Κοίταξε, μού αρέσει πάντα όταν εργάζομαι πάνω σε κάτι και φτάνω στο σημείο της υλοποίησης να γνωρίζω ήδη το επόμενό μου βήμα ή τουλάχιστον να το οραματίζομαι. Με αυτό θέλω να πω ότι είναι μεν στα πλάνα μας να δημιουργήσουμε κάτι που να είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να μπορεί να παίξει σε μια πλατφόρμα, ένα άλλο σχήμα παραγωγής, και είμαστε προχωρημένοι σε αυτό, όμως υπάρχει στο συρτάρι για την ώρα που πρέπει να βγει. Δεν έχουμε μόνο ένα πρότζεκτ. Ως ομάδα, επειδή μας αρέσει πολύ όλο αυτό και το αγαπάμε, έχουμε στο μυαλό μας τρια τέσσερα κόνσεπτ που είναι έτοιμα προς υλοποίηση. Όπως για παράδειγμα το «Τατουάζ» ήταν έτοιμο προτού καν ξεκινήσει το «Μπρούσκο». Τότε ήμαστε μεταξύ «Τατουάζ» και «Μπρούσκο» και επιλέξαμε το δεύτερο επειδή θεωρήσαμε ότι η συγκυρία ήταν πολύ πιο ευνοϊκή για αυτό. Όπως και το σίριαλ που ξεκινάμε τώρα, που υπήρχε ως ιδέα πριν από το «Τατουάζ». Ψάχνουμε την αγορά και αποφασίζουμε. Και τώρα δηλαδή, περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο πιλότος της νέας σειράς, να δούμε τι μορφή θα πάρει, για να δούμε και σε τι κανάλι ταιριάζει να παίξει. Όπως και στο «Τατουάζ», ενώ ήμασταν σε συζητήσεις και με τον ΑΝΤ1, μάς ταίριαζε το περιβάλλον του Alpha για να προβληθεί η σειρά.

Τα νούμερα τηλεθεάσης ποιο ρόλο παίζουν στον τρόπο που παίρνεις αποφάσεις;
Παίζουν σαφώς ρόλο, όμως είναι κάτι που μπορείς να το παλέψεις. Επειδή είμαστε σε καθημερινό και βλέπουμε λίγο τι τραβά και τι αρέσει, είναι κάτι που μπορείς να τού στρίψεις το τιμόνι και να το οδηγήσεις αλλού. Στο εβδομαδιαίο, από την άλλη, δεν μπορείς να το προλάβεις εύκολα, γίνεται άλλη δουλειά, οι χρόνοι είναι διαφορετικοί και το ραντεβού με τον κόσμο είναι πιο αραιό. Για μένα είναι ένα παιχνίδι. Το καλύτερό μου είναι να ξυπνήσω το πρωί και να δω τα νούμερα. Όταν αντιλαμβάνομαι ότι λίγο ατόνησαν, μπαίνω στη διαδικασία να ψάξω τι δεν άρεσε, τι έφταιξε, τι προβαλλόταν απέναντι. Χωρίς τα νούμερα δεν θα ήταν το ίδιο. Εάν μού έλεγες ότι θα κάνω μια σειρά που θα προβληθεί σε κάποιο κανάλι στο οποίο δεν θα ήξερα τα νούμερα, νομίζω πως δεν θα μού άρεσε.

Μέχρι πότε ευελπιστείς ότι θα οριστικοποιηθούν τα πλάνα για τη νέα σεζόν;
Περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο πιλότος. Υπάρχουν ορισμένα γυρίσματα που είναι λίγο πιο εξειδικευμένα, που θέλουν χρόνο, οπότε δεν μπορώ να το ξέρω αυτό. Μετά υπάρχει και ολόκληρη διαδικασία στο post production, που ουσιαστικά θα δώσει και την ταυτότητα στο σίριαλ. Αυτό σημαίνει εικόνα, αισθητική… Θα έχουμε αυθεντικές μουσικές για τη σειρά, οπότε εργαζόμαστε παράλληλα και με τον δημιουργό των κομματιών. Δεν μπορώ να σού πω ακριβώς, λοιπόν, αλλά σίγουρα μέχρι το φινάλε του «Τατουάζ» θα έχουμε τις απαντήσεις.

 

Ο Ανδρέας Γεωργίου γεννήθηκε το 1982 στο Λονδίνο από Κύπριους γονείς και μάς συστήθηκε για πρώτη φορά μέσα από τη νικητήρια συμμετοχή του στο τάλεντ σόου του Alpha «Dream show» τη σεζόν 2004-2005. Σήμερα, μετρά στο ενεργητικό του μερικές από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες των τελευταίων χρόνων, όπως «Βαλς με 12 θεούς», «Μπρούσκο», «Δίδυμα φεγγάρια» και «Τατουάζ», ενώ είναι ο πιο δημοφιλής Έλληνας στο Ίνσταγκραμ, με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακολούθους

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Sacra Famiglia

Sacra Famiglia

Η έννοια της οικογένειας είναι πάνω από όλα. Πάντα ήταν.
 |  INTERVIEWS
X