ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: ripped jeans, polo μπλουζάκι και tweed σακάκι
 

Ο οίκος κοσμημάτων που προτιμούν οι top ποδοσφαιριστές

Πολλοί ποδοσφαιριστές επιλέγουν να «διαφημίζουν σιωπηλά» ένα κόσμημα που κάποτε θεωρούνταν αποκλειστικά γυναικείο, αποδεικνύοντας ότι η πολυτέλεια δεν γνωρίζει ούτε όρια ούτε φύλο.

Μαρία Σάββα

Η απροσδόκητη «συμμαχία» ανάμεσα στην υψηλή κοσμηματοποιία και τον κόσμο του ποδοσφαίρου αποκτά νέα διάσταση, με τον Neymar να κάνει την αρχή. Παρόλο που δεν είναι επίσημα το πρόσωπο της Van Cleef & Arpels, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής έχει μετατρέψει τα κοσμήματα του οίκου σε σύμβολο του στυλ (του), επηρεάζοντας με αυτόν τον τρόπο και πολλούς άλλους ποδοσφαιριστές.

Η ιστορία του Van Cleef & Arpels είναι μια ιστορία γεμάτη ρομαντισμό και μαγεία

Όλα ξεκίνησαν το 1895 στο Παρίσι, όταν η Estelle Arpels παντρεύτηκε τον Alfred Van Cleef. Η Estelle ήταν κόρη εμπόρου πολύτιμων λίθων, ενώ ο Alfred ήταν γιος τεχνίτη και διαμεσολαβητή διαμαντιών. Λίγο μετά τον γάμο τους, ο Alfred δημιούργησε συνεργασία με τον αδελφό της Estelle, Charles, και μαζί ίδρυσαν το όνομα του οίκου Van Cleef & Arpels.

Φωτογραφία από τον γάμο της Estelle Arpels με τον Alfred Van Cleef

Οι συνεργάτες άνοιξαν την πρώτη τους μπουτίκ στη διεύθυνση Place Vendôme 22, στο Παρίσι, και μέχρι σήμερα δεν έχουν μετακινηθεί από αυτήν την ιστορική τοποθεσία. Αργότερα, οι άλλοι αδελφοί της Estelle, Julien και Louis, εντάχθηκαν στην εταιρεία, διατηρώντας την οικογενειακή παράδοση των Αρπέλ, την οποία συνέχισαν οι τρεις γιοι του Julien, Claude, Jacques και Pierre. Σήμερα, η οικογένεια εξακολουθεί να έχει ενεργό ρόλο στον οίκο, ο οποίος πλέον διαθέτει πολυτελείς μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.

Η σύνδεση του Neymar με τον οίκο κοσμημάτων

Φορώντας συχνά ένα από τα εμβληματικά κοσμήματα του παριζιάνικου οίκου, ο Neymar επαναπροσδιορίζει τους κώδικες της ανδρικής κομψότητας και προωθεί αυτό το κόσμημα στον κόσμο της unisex μόδας. Παρόλο που δεν συμμετέχει επίσημα σε καμπάνια της Van Cleef & Arpels, ο Neymar ενσαρκώνει με φυσικότητα το πνεύμα του οίκου. Φορώντας ένα κόσμημα που κάποτε θεωρούνταν αποκλειστικά γυναικείο, ο ποδοσφαιριστής αποδεικνύει ότι η πολυτέλεια δεν γνωρίζει ούτε όρια ούτε φύλο.

Αυτός ο συνδυασμός υψηλής κοσμηματοποιίας με μια urban αισθητική αναδεικνύει την ευελιξία της Van Cleef & Arpels. Το κόσμημα που συνοδεύει τους περισσότερους διάσημους ποδοσφαιριστές στις δημόσιες εμφανίσεις τους τους τελευταίους μήνες, έχει καθιερωθεί ως must-have για όσους τολμούν να συνδυάσουν διαφορετικά στυλ και να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσα από την εμφάνισή τους. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι μεμονωμένο, αλλά αντανακλά μια αυξανόμενη τάση ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητές.

Ο Οίκος Van Cleef & Arpels, γνωστός για τις εκλεπτυσμένες και ποιητικές δημιουργίες του, έχει κατανοήσει την εξέλιξη στις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Το κόσμημα που συνδέεται πλέον με τον Neymar αποτελεί ένα σημείο καμπής. Δεν είναι πια ζήτημα να περιορίζονται τα αξεσουάρ σε ένα μόνο φύλο, αλλά να τονίζεται ότι η κομψότητα είναι για όλους. Αυτή η διακριτική επανατοποθέτηση του οίκου, που υποστηρίζεται από προσωπικότητες όπως ο Neymar, δείχνει ότι η Van Cleef & Arpels ξέρει πώς να προσαρμόζεται και να καινοτομεί, διατηρώντας παράλληλα την ψυχή που της χάρισε την επιτυχία για πάνω από έναν αιώνα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, παρά την προφανή επιρροή του, ο Neymar δεν συνδέεται επίσημα με τη Van Cleef & Arpels μέσω κάποιου χορηγικού συμβολαίου. Ωστόσο, η υιοθέτηση του οίκου από τον ίδιο τον καθιστά έναν από τους πιο προβεβλημένους πρεσβευτές του. Αυτή η οργανική προσέγγιση αποτελεί στρατηγική επιτυχία για τον παριζιάνικο οίκο: επιτρέποντας σε μια παγκόσμια προσωπικότητα όπως ο Neymar να φορέσει ελεύθερα τις δημιουργίες του, η Van Cleef & Arpels φτάνει σε ένα νέο κοινό, αυτό των λάτρων του αθλητισμού και του streetwear, χωρίς την ανάγκη μιας παραδοσιακής διαφημιστικής καμπάνιας.

Το «Flashy fashion Sense» των αθλητών

Ο συνδυασμός των κορυφαίων αθλητών με το συγκεκριμένο brand σχολιάζεται από αρκετούς χρήστες του διαδικτύου με αυτούς να γράφουν πως ευθύνεται στο «Sassy Men Apocalypse». Ένας ορισμός που δημιούργησε η Gen Z ο οποίος αναφέρεται σε μια αυξανόμενη επίδειξη μη παραδοσιακών αρρενωποτήτων, με τη μορφή πιο εκφραστικής, συναισθηματικής, υπερβολικής συμπεριφοράς.

@nicole_doyon

dont get it twisted I’m still the prize

original sound - nikki

Τα χρήματα κάνουν παράξενα πράγματα σε έναν άνθρωπο, συμπεριλαμβανομένου του να τον αναγκάζουν να ξοδέψει τον μισθό μιας εβδομάδας για τα ίδια αμφιλεγόμενα αθλητικά παπούτσια που φορούν όλοι οι συμπαίκτες του ή για να φορέσει τα πιο flashy ρούχα που κυκλοφορούν εκείνη την περίοδο.

Οι αθλητές πάντα είχαν την τάση να φοράνε ότι βγαίνει στην μόδα μέσα σε λίγες μέρες αλλά και να ακολουθούν και να παρακολουθούν με «μανία» τι φοράνε οι υπόλοιποι αθλητές. Εάν, για παράδειγμα, εμφανιστεί ο Jack Grealish με το νέο ζευγάρι γυαλιών ηλίου της Prada, τότε μέσα στις επόμενες μέρες σίγουρα θα δούμε τον Lamine Yamal, τον Neymar και πολλούς άλλους να συνδυάζουν το συγκεκριμένο ζευγάρι με τα «Game day outfits» τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση