ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: lace καλσόν, μίνι μαυρο φόρεμα και ankle boots
 

Moon Melt: To sustainable brand με κεριά που τονώνουν τη διάθεση

Σε μία περίοδο αδράνειας για τους νέους, εν καιρώ πανδημίας, η Μαρινέλλα Βρόντη εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και δημιούργησε το δικό της brand, Moon Melt.

Σταύρη Φράγκου

Η αρχική ιδέα του Moon Melt ξεκίνησε μέσα στην πρώτη καραντίνα που όλοι κάναμε ένα πραγματικό pause, πράγμα που η Μαρινέλλα είχε να βιώσει από την παιδική της ηλικία. Ήταν μια περίοδος για εσωτερική ενδοσκόπηση. Ένα βράδυ στο σπίτι με αναμμένα κεριά και energy crystals, βλέποντας Netflix, ήταν αρκετό για να δημιουργηθεί η ιδέα του Moon Melt, που όπως η ίδια περιέγραψε, ήταν ένα πραγματικό «aha» moment -Oprah style. Μέσα από αυτό, ήθελε να εξωτερικεύσει το άγχος και τις ανησυχίες της πανδημίας και παράλληλα να συνδυάσει την αγάπη της για το spirituality και το σύμπαν,  μαζί με την ιδέα του self-care. Στην τελική η ίδια βρήκε ένα χόμπι που την χαλαρώνει και χαρίζει πολλές στιγμές ηρεμίας, αλλά και εσωτερική αναζήτηση.

Candles x Universe = the Moon Melt
Η ιδέα πίσω από το Moon Melt, έχει απώτερο σκοπό να δράσει ως έμπνευση για τον κάθε ένα από εμάς, να κάνει embrace την ιδέα του slow living, αλλά και να ασχοληθεί περισσότερο με την προσωπική φροντίδα, που αποτελεί μία πρόσκληση για να έρθουμε πιο κοντά στον εαυτό μας. Το όνομα προέκυψε από την αγάπη της για το spirituality και γενικότερα το σύμπαν. Από μικρή ηλικία ένιωθε ότι είχε μια ιδιαίτερη έλξη προς το φεγγάρι. Κοιτάζοντάς το, την έκανε να νιώθει ότι όλοι είμαστε κομμάτι κάτι μεγαλύτερου από εμάς και πως όλοι είμαστε συνδεδεμένοι με κάποιον ανεξήγητο τρόπο. Η μοναδικότητα του Moon Melt προέρχεται από το γενικότερο ύφος του brand και το brand personality. Είναι ένα brand που «αντιλαμβάνεται» ότι οι καιροί που ζούμε χρειάζονται ριζικές αλλαγές και ότι ο κάθε ένας από εμάς πρέπει να κάνει το κομμάτι του, όχι μόνο προς το περιβάλλον, αλλά γενικότερα. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το ότι δεν είναι απλώς ένα ωραίο brand για κεριά, αλλά ένα self - care initiative που έχει ως σκοπό να διδάξει, να αποτελέσει έμπνευση, αλλά και να «επαναφέρει» τους ανθρώπους σε έναν πιο απλό τρόπο ζωής.



Creative mind

Κάτι που η ίδια συνειδητοποίησε αφότου ξεκίνησε αυτή την επιχείρηση, είναι ότι ως designer που είναι το βασικό της επάγγελμα, ήθελε να έχει ένα κενό καμβά που να μπορεί να εκφράζει την ίδια ως άτομο και όλα όσα πιστεύει. Ως γραφίστρια, μάς εκμυστηρεύεται ότι πάντα υλοποιεί τις ιδέες κάποιου άλλου, ασχέτως αν πάντα αφήνει το στίγμα της, δεν είναι κάτι που δημιουργεί η ίδια ολοκληρωτικά. Μέσα από το Moon Melt και τα social platforms βρήκε ένα τρόπο, όχι μόνο να εκφράζεται, αλλά και να εξελίσσεται ως άνθρωπος, και να έρχεται σε επαφή με πολλά άτομα και ιδιαίτερα με δυναμικές γυναίκες, που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα και πιστεύω με την ίδια. Το περιγράφει σαν κάτι μαγικό και την ίδια ώρα κάτι που δεν περίμενε να βιώσει. «Είναι ένα πραγματικά όμορφο ταξίδι να βλέπεις το brand σου να εξελίσσεται, αλλά την ίδια στιγμή και εσύ μαζί του.»



Sustainability

Ο κύριος στόχος πίσω από το design του κεριού είναι να διδάξει ότι το sustainability και η ανακύκλωση δεν πρέπει πάντα να συσχετίζεται με κακό design ή εκπτώσεις στην ποιότητα. Ένα sustainable design μπορεί να ενταχθεί στην κατηγορία του sustainable luxury και να είναι μοναδικό και σέξι ταυτόχρονα. Για να πετύχεις κάτι τέτοιο, πρέπει να εστιάσεις στην απλότητα, αλλά και στα neutral και earthy tones, που θα είναι πάντα διαχρονικά.

Social media

Στην ερώτηση αν οι πλατφόρμες συμβάλλουν σημαντικά στην προώθηση των δημιουργιών για ένα δυνατό αποτέλεσμα, η Μαρινέλλα μοιράζεται την προσωπική της άποψη, πως τα πετυχημένα brands δημιουργούνται από αληθινούς ανθρώπους, με ανασφάλειες, χιούμορ, αγάπη, επιμονή, αλλά και πάθος για το αντικείμενο. Χωρίς το personal touch, ένα social media page ή ένα post είναι ακόμα ένα όμορφο profile και μια καλά στημένη φωτογραφία ανάμεσα σε τόσες άλλες. Η ειλικρίνεια είναι πολύ σημαντική, αν δεν δείχνεις τον προσωπικό σου χαρακτήρα αλλά και την εξέλιξή σου μέσα από τα social media, δεν μπορούν να ταυτιστούν μαζί σου. Η ερώτηση που θέτει είναι: «Αν δεν ταυτιστούν μαζί σου, πώς θα ταυτιστούν με το αντικείμενο που προωθείς;». Είναι σημαντικό ο κάθε δημιουργός να βρει το κοινό του και να απευθύνεται σε αυτό.

Η δημιουργία
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνται για το Moon Melt αλλά και το δοχείο των κεριών είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Το κερί είναι 100% από σόγια που είναι free from Paraffin, vegan και non GMO. Τα αρώματα των κεριών είναι ένας συνδυασμός 100% αιθέριων ελαίων μαζί με vegan αρωματικά έλαια και πάντα ασφαλή για χρήση. Τα φυτίλια είναι wood wick από φυσικό ξύλο χωρίς επεξεργασία και όλα τα κεριά είναι hand poured σε μικρές ποσότητες και δεν περιέχουν paraben, φθαλικούς εστέρες, μόλυβδο, ψευδάργυρο ή συνθετικές βαφές. Η ιδέα του Moon Melt περιστρέφεται γύρω από την ανακύκλωση, αφού τα δοχεία των κεριών προέρχονται από χρησιμοποιημένα μπουκάλια κομμένα και γυαλισμένα στο χέρι. Έτσι, προωθείται η ιδέα του upcycle και το να δώσουμε νέα ζωή σε ένα παλιό υλικό, αντί να το πετάμε. Η αγαπημένη της μυρωδιά είναι το νέο της δημιούργημα που γεννήθηκε μέσα από τη συνεργασία της με τη local artist Ninα Morari. Το Everose είναι μια μυρωδιά που είναι απαλή, αφού είναι βασισμένη στο τριαντάφυλλο, αλλά την ίδια στιγμή αφήνει μια spicy νότα που προέρχεται από την κανέλλα, αλλά και το πατσουλί. Είναι από τα αγαπημένα της, γιατί όπως η ίδια λέει εκφράζει την ιδιοσυγκρασία της μέσα από ένα ρομαντικό αποτέλεσμα που συμβολίζει την αγάπη για τον εαυτό μας.



What’s next
Μελλοντικά η Μαρινέλλα μάς δίνει μία ιδέα για το τι θα ακολουθήσει: περισσότερες συνεργασίες με άλλα brands, εξέλιξη των προϊόντων της, sustainable λύσεις για ακόμη πιο eco-friendly αποτελέσματα χωρίς να υπάρξει αντίκτυπο στην ποιότητα. Μέσα στα σχέδιά της είναι και το να δίνει ένα μέρος τον εσόδων για καλούς σκοπούς όπως η δενδροφύτευση. Επίσης την ενδιαφέρει πολύ η προσωπική φροντίδα και υπάρχουν πολλά προϊόντα που εντάσσονται στο self-care. Το μόνο σίγουρο είναι πως το μέλλον θα είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά πάντα εστιάζει στο παρόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
κεριά  |  Moon Melt  |  sustainable  |  brand  |  sustainable brand  |  self care  |  self  |  beauty  |  eco friendly  |  home

INTERVIEWS: Τελευταία Ενημέρωση

Sacra Famiglia

Sacra Famiglia

Η έννοια της οικογένειας είναι πάνω από όλα. Πάντα ήταν.
 |  INTERVIEWS