ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: denim jumpsuit και μπότες
 

Οι ανήλικοι εκατομμυριούχοι Influencers

Πώς παιδιά 6-13 ετών έχουν στον τραπεζικό λογαριασμό τους δεκάδες εκατομμύρια δολάρια κάνοντας βιντεάκια

Μαρία Σάββα

Σε ηλικία μόλις 13 ετών, ο Ryan Kaji έχει ήδη κατακτήσει τη φήμη και την επιτυχία που πολλοί μπορούν μόνο να ονειρευτούν. Ως ένα μικρό και χαρούμενο παιδί, ξεκίνησε να κάνει unboxing παιχνιδιών στο YouTube, προσφέροντας ψυχαγωγία σε παιδιά ηλικίας 3-10 ετών. Ήταν διασκεδαστικό και συναρπαστικό για τα παιδιά να παρακολουθούν τον Ryan να ανοίγει παιχνίδια και να τα «μοιράζεται» τα παιχνίδια του με τους συνομηλίκους του, που τον έβλεπαν ως πρότυπο.

Ο Ryan μετέτρεψε το πάθος του σε μια αυτοκρατορία αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Το κανάλι του, “Ryan’s World”, έχει μαγνητίσει εκατομμύρια μικρούς θεατές, ενώ μόνο την περασμένη χρονιά του απέφερε έσοδα 35 εκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας ακόμη και τον γνωστό YouTuber Jake Paul. Με περισσότερους από 38,8 εκατομμύρια συνδρομητές, το brand του Ryan έχει επεκταθεί σε παιχνίδια, ρούχα, ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και επικερδείς χορηγίες.

Από το πρώτο βίντεο στην παγκόσμια επιτυχία

Το πρώτο βίντεο που ανέβηκε στο “Ryan’s World” ήταν ένα unboxing σετ LEGO Duplo, το οποίο δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο του 2015. Παρά την απλότητά του, το βίντεο άγγιξε το νεανικό κοινό χάρη στον αυθεντικό ενθουσιασμό του Ryan και τις ειλικρινείς αντιδράσεις του.

Μέχρι το 2024, το συγκεκριμένο βίντεο έχει φτάσει τις 54 εκατομμύρια προβολές, ενώ το κανάλι του γνώρισε τεράστια άνοδο καθώς όλο και περισσότερα παιδιά – μαζί με τους γονείς τους – παρακολουθούσαν τα unboxing βίντεό του και τις αξιολογήσεις παιχνιδιών.

Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, το κανάλι είχε συγκεντρώσει εκατομμύρια συνδρομητές και τα βίντεό του είχαν δισεκατομμύρια προβολές. Με την ανάπτυξη του καναλιού, το περιεχόμενο του Ryan επεκτάθηκε πέρα από το unboxing παιχνιδιών, περιλαμβάνοντας πλέον εκπαιδευτικά βίντεο, DIY επιστημονικά πειράματα και οικογενειακά vlogs, διευρύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο το κοινό του.

Καθαρή αξία πολλών εκατομμυρίων

Το “Ryan’s World” έχει εξελιχθεί σε μια τεράστια επιχειρηματική αυτοκρατορία, με το Forbes να κατατάσσει τον Ryan ως τον 7ο πιο ακριβοπληρωμένο δημιουργό στο YouTube. Μέχρι το 2020, τα ετήσια έσοδά του εκτιμούνταν στα 29,5 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τον τον πιο ακριβοπληρωμένο YouTuber εκείνης της χρονιάς.

Το 2024, η καθαρή αξία του Ryan Kaji εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια δολάρια, και το ποσό αυτό συνεχώς αυξάνεται χάρη στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες πέρα από το YouTube. Ένας από τους βασικούς λόγους της οικονομικής του επιτυχίας είναι η σειρά εμπορευμάτων του, που περιλαμβάνει παιχνίδια, ρούχα και σχολικά είδη, κάνοντάς τον έναν από τους πιο επιτυχημένους παιδικούς influencers παγκοσμίως.

Αυτά είναι τα παιδιά που είναι στον «θρόνο» του «Kidfluencing»

Δεν περνούν όλα τα παιδιά τον χρόνο τους στα social media απλώς χαζεύοντας βίντεο. Πολλά από αυτά δημιουργούν εντυπωσιακό περιεχόμενο και χρησιμοποιούν τις διάφορες πλατφόρμες για να εκφραστούν. Από βίντεο unboxing μέχρι οικογενειακά vlogs, οι παρακάτω 5 παιδικοί influencers έχουν καταφέρει να αποκτήσουν εκατομμύρια ακολούθους. Όχι μόνο ψυχαγωγούν το κοινό σε όλο τον κόσμο, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, οι φωνές και τα ταλέντα τους γεφυρώνουν το χάσμα των γενεών και συμβάλλουν σε πραγματικές αλλαγές.

Vlad and Niki (134 εκατομμύρια ακόλουθοι)

Τα αδέρφια Βλάντισλαβ και Νικίτα Βασκέτοφ, γνωστοί ως Vlad and Niki, έχουν κερδίσει τεράστια δημοτικότητα χάρη στο πρωτότυπο και περιπετειώδες περιεχόμενό τους. Το κανάλι τους διαθέτει δυναμικά και διαδραστικά βίντεο, που όχι μόνο ψυχαγωγούν, αλλά και εκπαιδεύουν τους νεαρούς θεατές.

Η έντονη χημεία μεταξύ των δύο αδερφών και ο ενθουσιασμός τους καθηλώνουν το κοινό, ενώ τα βίντεό τους συχνά ενσωματώνουν στοιχεία επίλυσης προβλημάτων που ενθαρρύνουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη δημιουργική τους σκέψη. Η ιδιαίτερη σχέση των δύο αδερφών δίνει επιπλέον γοητεία στο πολύχρωμο και συναρπαστικό τους περιεχόμενο.

Like Nastya (125 εκατομμύρια ακόλουθοι)

Η Αναστασία Ραντζίνσκαγια, γνωστή ως Like Nastya στα social media, είναι μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες παιδικές influencers παγκοσμίως. Κατάγεται από τη Ρωσία και, μαζί με την οικογένειά της, δημιουργεί περιεχόμενο που ξεπερνά τα γλωσσικά εμπόδια, προσφέροντας διασκεδαστικά και εκπαιδευτικά βίντεο.

Το κανάλι της περιλαμβάνει ένα μίγμα από προσωπικά vlogs, εκπαιδευτικό περιεχόμενο και περιπετειώδεις δραστηριότητες, καθιστώντας τη μάθηση, διασκεδαστική για τα παιδιά. Με εκατομμύρια ακόλουθους στο YouTube, το Instagram και άλλες πλατφόρμες, η Nastya έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ισχυρές παρουσίες στον κόσμο των παιδικών influencers.

Gaby and Alex (17,2 εκατομμύρια ακόλουθοι)

Τα αδέρφια Γκάμπι και Άλεξ φέρνουν ενθουσιασμό και φαντασία σε κάθε βίντεό τους, μέσα από δημιουργικά παιχνίδια ρόλων και ζωντανές κριτικές παιχνιδιών.

Γνωστοί για την ικανότητά τους να δημιουργούν συναρπαστικές ιστορίες γύρω από τα παιχνίδια, συχνά ενσωματώνουν εκπαιδευτικά στοιχεία, βοηθώντας τα παιδιά να μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι. Η χαρούμενη και ζωντανή ατμόσφαιρα που δημιουργούν καθιστά τα βίντεό τους αγαπημένα τόσο από τα παιδιά όσο και από ολόκληρες οικογένειες.

Everleigh Rose (4.9 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram)

Η Έβερλι Ρόουζ είναι μία νεαρή fashionista από το Όραντζ Κάουντι της Καλιφόρνια. Ήταν μόλις μωρό όταν ξεκίνησε να προπονείται στον χορό και μόλις 18 μήνες αργότερα, είχε ήδη αρχίσει να διαγωνίζεται σε χορευτικούς αγώνες.

Η μητέρα της, fashion designer, διαχειρίζεται τον λογαριασμό της στο Instagram, ο οποίος έχει 4,9 εκατομμύρια ακόλουθους. Επιπλέον, διαθέτει το δικό της κανάλι στο YouTube, όπου μοιράζεται κυρίως βίντεο με παιχνίδια.

Η επιτυχία στα social media φαίνεται πως τρέχει στο αίμα της. Οι νεότερες ξαδέλφες της, Όκλεϊ και Τέιτουμ Φίσερ, είναι επίσης παιδικές influencers, ενώ η κολλητή της φίλη, Άβα Φόλεϊ, είναι παιδική ηθοποιός και influencer.

Samia's Life (700 χιλιάδες ακόλουθοι)

Η Σαμίγια Άλι, το χαρισματικό κορίτσι πίσω από το Samia's Life, έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές του κοινού από την ηλικία των μόλις δύο ετών. Το περιεχόμενό της, το οποίο διαχειρίζονται οι γονείς της –επίσης influencers στα social media– παρουσιάζει τις καθημερινές της περιπέτειες, κριτικές παιχνιδιών και τις εμπειρίες της μεγαλώνοντας.

Τα βίντεά της όχι μόνο ψυχαγωγούν, αλλά και εμπνέουν μικρά παιδιά και γονείς, καθιστώντας τη μία από τις πιο αγαπημένες παιδικές influencers του διαδικτύου. Με ισχυρή παρουσία στο YouTube και το Instagram, η επιρροή της συνεχώς μεγαλώνει, καθώς μοιράζεται τη συναρπαστική της διαδρομή γεμάτη μάθηση και εξερεύνηση.

Τα παιδιά influencers που εμπνέουν και διασκεδάζουν

Η άνοδος αυτών των ταλαντούχων και χαρισματικών παιδιών αποδεικνύει ότι τα social media δεν είναι μόνο ένας χώρος χάσιμο χρόνου, αλλά και μια πλατφόρμα δημιουργίας και έκφρασης. Μέσα από τη διασκέδαση, την εκπαίδευση και τη φαντασία, αυτοί οι μικροί influencers δεν κρατούν μόνο αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά επηρεάζουν και εμπνέουν γενιές σε ολόκληρο τον κόσμο.

Μέσα από την διασκέδαση αυτή όμως βλέπουμε πως μέρα πάρα μέρα βλέπουμε παιδιά influencers να γίνονται εκατομμυριούχοι με τα βίντεό τους να μετράνε εκατοντάδες χιλιάδες views. Πολλά παιδιά από αυτά επίσης, υπογράφουν συμβόλαια με εταιρείες παιχνιδιών ή και παιδικών φαγητών κερδίζοντας ακόμη περισσότερα χρήματα.

Άρα το ερώτημά μας μπορεί να απαντηθεί με σιγουριά! Οι πιθανότητες που έχουν οι ανήλικοι influencers να γίνουν εκατομμυριούχοι, είναι πολλές παραπάνω από οποιοδήποτε ενήλικα επιλέξει να ανοίξει την κάμερά του και να κάνει unboxings ή άλλου είδους βίντεο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση