ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

4 φωτορεπόρτερ που ζουν επικίνδυνα στην Ουκρανία και αξίζει να τους ακολουθήσουμε

Στην εποχή λοιπόν που το ψεύτικο γίνεται ένα με το αληθινό το να μπορείς να φιλτράρεις τις ειδήσεις και να διασταυρώνεις πληροφορίες εντοπίζοντας το γνήσιο είναι δύσκολη υπόθεση

Αφροδίτη Δερματά

Αφροδίτη Δερματά

«Όλος ο πόλεμος βασίζεται στην παραπλάνηση» είχε πει ο Σουν Τζου η «Η πρώτη απώλεια όταν έρχεται ο πόλεμος είναι η αλήθεια» είχε πει Philip Snowden. Λόγια που δυστυχώς ήρθαν να βρουν το δίκιο τους σε αυτές τις δύσκολες μέρες που διανύουμε. Η Ρωσία, προς έκπληξη όλων μας, εισέβαλε στην Ουκρανία και η διεθνής κοινότητα παρακολουθεί τις εξελίξεις με την αγωνία να κορυφώνεται.

Εμείς οι κοινοί θνητοί ανατρέχουμε στις ιστοσελίδες, βλέπουμε ειδήσεις στην τηλεόραση, ακούμε ραδιόφωνο τρώγοντας με αγωνία τα νύχια μας, ψάχνοντας τελικά να διακρίνουμε την αλήθεια που κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να μεταποιηθεί, ανάμεσα στον καταιγισμό ψευδών ειδήσεων προπαγανδιστικών χειρισμών. Στις μέρες μας που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεσουρανούν η μετάδοση ψευδών ειδήσεων έχει μετατραπεί σε μάστιγα μιας και αποτελεί το βασικό όπλο για να κερδηθεί η μάχη ή ένας άδικος πόλεμος.
Στην εποχή λοιπόν που το ψεύτικο γίνεται ένα με το αληθινό το να μπορείς να φιλτράρεις τις ειδήσεις και να διασταυρώνεις πληροφορίες εντοπίζοντας το γνήσιο είναι δύσκολη υπόθεση.

Μια από τις πλέον σημαντικές πηγές επαλήθευσης είναι το φωτογραφικό ντοκουμέντο από αξιόπιστους φωτορεπόρτερ οι οποίοι διακινδυνεύουν στο όνομα της αλήθειας την ίδια τους την ζωή.

Πρόσφατα ανακάλυψα τέσσερις διακεκριμένους φωτορεπόρτερ η οποίοι βρίσκονται στην πηγή των γεγονότων εκπροσωπώντας μερικούς από τους πιο σεβαστούς οργανισμούς μέσων ενημέρωσης στον κόσμο! Μέσω των προσωπικών τους προφίλ στο ινσταγκραμ καταφέρνουν με έναν μαγικό τρόπο να μας μεταφέρουν εκεί και να μας κάνουν να νιώσουμε την φρικαλεότητα του πολέμου μέσα από απελπισμένα γεμάτα θλίψη βλέμματα και στιγμιότυπα καταστροφή, όπως αποτυπώνεται μέσα από μικρές ιστορίες της τραγικής πλέον καθημερινότητας αυτών των ανθρώπων.

Άρης Μεσσήνης

Ο Έλληνας φωτογράφος του Γαλλικού Πρακτορείου (AFP) Άρης Μεσσήνης κέρδισε το βραβείο Visa d’ or στην κατηγορία “Ειδήσεις” του διεθνούς φεστιβάλ φωτοειδησεογραφίας Visa pour Image στο Περπινιάν της νότιας Γαλλίας για τη δουλειά του με θέμα τη μαζική άφιξη μεταναστών το 2015 στη Λέσβο.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aris Messinis (@aris.messinis)

 Vadim Ghirda

Βρέθηκε στη Ρουμανία, σε εμφύλιες αναταραχές, εξεγέρσεις ανθρακωρύχων, στην κήρυξη ανεξαρτησίας της Μολδαβίας από τη Σοβιετική Ένωση, και κάλυψε τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ στη Σερβία το 1999, τις διαδηλώσεις κατά του Μιλόσεβιτς στο Βελιγράδι και πρόσφατα έστρεψε τον φακό του στη Μέση Ανατολή, στη Συρία και το Ισραήλ.

Έχει βραβευτεί με πληθώρα βραβείων. Από το Κίεβο αυτές τις ημέρες αναμεταδίδει με τον δικό του τρόπο το πρόσωπο της φρίκης.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vadim Ghirda @apnews (@vadimghirda)

Lynsey Addario

Η Lynsey Addario θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές φωτορεπόρτερ της γενιάς της συνεισφέροντας τακτικά στο National Geographic και στους New York Times. Είναι κάτοχος πολλαπλών βραβείων Pulitzer.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lynsey Addario (@lynseyaddario)

 Εmilio Morenatti

Ο Εmilio Morenatti, Ισπανός και Πορτογάλος, επικεφαλής φωτογράφος του Associated Press με το οποίο και συνεργάζεται από το 2004 έχει καλύψει ως φωτορεπόρτερ τον πόλεμο στη Γάζα, το Πακιστάν και το Αφγανιστάν όπου και έχασε το πόδι του σε έκρηξη το 2009.

Βραβευμένος με Pulitzer αλλά και το Διεθνές Βραβείο Φωτογραφίας συνεχίζει να δίνει τις δικές του μάχες πίσω από τον φακό του.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emilio Morenatti (@emilio_morenatti)

Αφροδίτη Δερματά: Τελευταία Ενημέρωση

X